In septembrie, la Milano, Goodyear a prezentat doua noi linii de produs, KMAX si FUELMAX. Aceste anvelope vin in sprijinul detinatorilor de flote in incercarea de a reduce costurile operationale, gratie kilometrajului suplimentar si nivelului mai scazut al rezistentei la rulare pe care le ofera. O noutate in abordarea lansarilor de game este decizia Goodyear de a prezenta in acelasi timp si gama de anvelope resapate, TreadMax, cu profil KMAX si FUELMAX. In cadrul aceluiasi eveniment, participantii au avut ocazia de a observa pe viu performantele noilor anvelope, in cadrul unor teste comparative de consum si franare pe carosabil ud.
Gama Goodyear KMAX, dupa cum spune si numele, a fost dezvoltata pentru a imbunatati performanta kilometrajului fara a face niciun compromis cu privire la alte criterii importante pentru performanta anvelopelor, precum eficienta consumului de carburant si tractiunea.
Gama Goodyear FUELMAX este destinata operatorilor de flote care doresc sa optimizeze eficienta consumului de carburant in combinatie cu un bun nivel al kilometrajului. Noile anvelope le inlocuiesc pe cele din gamele Long Haul si Regional Haul.
Prin aceasta gama compania muta intr-o anumita masura accentul de pe vechiul mod de selectare a anvelopelor, in functie de aplicatie (regional si distante lungi) propunand acum alegerea anvelopelor in functie de performante, mai exact randament kilometric crescut sau consum redus de carburant.
Conditiile de iarna imprevizibile, ce pot aparea teoretic de-a lungul intregii Europe, precum si reglementarile din ce in ce mai stricte legate de regimul anvelopelor de iarna, au condus la o puternica cerere pentru anvelope obisnuite, capabile sa asigure mobilitate si in conditii de iarna. Noile anvelope KMAX si FUELMAX au fost dezvoltate si sub imperativul acestei cerinte, astfel ca ele sunt de tip all-season, cele pentru puntea motoare respectand in intregime cerintele impuse pentru o anvelopa de iarna si purtand pe ea simbolul muntelui cu trei varfuri si al fulgului de nea (3PMSF), precum si insemnul M+S.
Anvelopele recent lansate vor intra in echiparea originala pentru producatori de camioane cum sunt Mercedes-Benz si DAF, dupa care vor urma Volvo si Iveco. Asa cum a aratat un reprezentant Goodyear, cota de piata pe echipare originala, in Europa, este de 30%.
Performante mai bune decat la gama anterioara
Anvelopele din gama KMAX au un randament kilometric mai mare cu pana la 35% decat predecesoarele RHS II si RHD II+. Astfel, in comparatie cu anvelopa pentru puntea directoare RHS II, KMAX S atinge un nivel al kilometrajului imbunatatit cu pana la 30%, iar comparativ cu anvelopa pentru puntea motoare RHD II+, KMAX D furnizeaza un kilometraj imbunatatit cu pana la 35%.
Anvelopele din gama FUELMAX au un nivel al rezistentei la rulare imbunatatit cu pana la 10% si contribuie la realizarea unor importante economii de bani si carburant, precum si la reducerea emisiilor de CO2. Mai mult, ele permit atingerea unui kilometraj …