Luna trecuta, FM Logistic si-a invitat partenerii la un business breakfast cu tema „Multichannel distribution“, pentru a le prezenta modul in care reuseste sa pregateasca si sa livreze comenzile venite on-line. In opinia lui Catalin Olteanu, directorul general FM Romania, acestea vor ajunge pe viitor sa fie mult mai folosite decat comertul traditional.
Confortul pe care il aduc comenzile on-line de produse a atras tot mai multi clienti din intreaga lume. In Europa, din 820 de milioane de locuitori, se pare ca 529 de milioane folosesc internetul, iar 250 de milioane fac comenzi on-line.
De aici au de profitat si producatorii, carora le cresc vanzarile si scapa in acest mod de costul cu chiria magazinelor.
Shoppingul on-line este tot mai folosit si de romani, iar producatorii vin in intampinarea acestor dorinte cu site-uri cat mai bine puse la punct, astfel incat procedeul sa fie unul cat mai facil, dar si cu solutii de a pregati si livra comenzile cat mai bine si mai rapid.
Romanii prefera plata la livrare
FM Romania raspunde acestei tendinte cu diferite modalitati de pregatire si livrare rapida a comenzilor. Astfel, acestea vin la clientul companiei, unde sunt centralizate si apoi se trimit catre FM Logistic, care le pregateste si le livreaza a doua zi, sau chiar in aceeasi zi, in functie de distanta. Livrarile se fac in functie de preferintele clientului direct de catre FM Logistic, sau sunt accesate serviciile unuia dintre partenerii companiei, sau sunt situatii in care modalitatea de livrare este aleasa de client. In Romania, compania lucreaza cu Fan Courier, Posta Romana, DHL si Cargus si pe viitor are in vedere chiar achizitia unei …