Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

In continuare lider de piata pe segmentul anvelopelor comerciale

Interviu cu Michel Rzonzef, Vicepresedinte al Unitatii de Afaceri Segmentul Comercial, Goodyear Europa, Orientul Mijlociu si Africa

Privind inapoi spre 2014, cat de bine s-a descurcat Goodyear?
MR: Vestea cu adevarat buna este ca am continuat sa ne mentinem pozitia de lider de piata pe segmentul anvelopelor comerciale, ceea ce este extrem de satisfacator. Cele care au dus in mod special la acest succes au fost cele doua noi linii de produs ale Goodyear, KMAX si FUELMAX. Acestea livreaza un nivel ridicat al kilometrajului si al economiei de carburant – cele doua criterii pe care le au in vedere flotele cand vine vorba de anvelope de camion. KMAX si FUELMAX au fost introduse spre sfarsitul lui 2013, pentru a raspunde in special acelor arii critice de performanta pentru acest tip de anvelope si a satisface cererea operatorilor de flote.
 

Ele furnizeaza si o segmentare clara a pietei: KMAX ofera un kilometraj sporit si FUELMAX, economii mai mari de carburant. Astfel, cele mai recente anvelope pe care le-am lansat au dat operatorilor posibilitatea de a alege modalitatea prin care doresc sa isi scada costurile operationale – fie printr-un kilometraj mai mare, fie printr-o economie mai mare de carburant. Am avut, de asemenea, un succes urias in randul flotelor anul trecut cu programul nostru de management al anvelopelor FleetFirst. Peste 75 de flote din noua tari, care detin mai mult de 30.000 de vehicule s-au alaturat programului FleetFirst in 2014.

Cum s-a dezvoltat piata de anvelope de camion in Europa in 2014?
Au existat vesti excelente si de pe piata in ansamblul ei. Anul trecut am vazut o crestere de aproape 9% pe piata anvelopelor de camion din intreaga Europa. Segmentul anvelopelor de buget a fost o zona in evolutie, dar cel mai important pentru noi a fost faptul ca si segmentul premium a aratat o dezvoltare pozitiva. Noi am anticipat de fapt aceasta crestere prin anvelopele KMAX. Kilometrajul mai mare pe care il asigura ii ajuta pe operatori sa-si scada costurile. Sunt incantat sa spun ca in general am putut sa ne mentinem pozitia de lideri pe piata anvelopelor de camion cu marcile noastre Goodyear, Dunlop, Fulda si Sava. Strategia de a oferi produse premium si de calitate prin marci de valoare a fost una de succes anul trecut. Vom continua aceasta abordare de succes si in 2015, iar intentia noastra este sa oferim anvelope pentru toate tipurile de anvelope de camion.

Am intrat in 2015 intr-un moment in care pretul petrolului este semnificativ mai mic …

Articole similare

Ad