Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dedicat 100% constructiilor

Daimler a realizat in numai doi ani o reinnoire totala a gamei de camioane grele, reconfigurarea acesteia facandu-se in functie de cerintele clientilor: Actros – un camion special pentru transportul pe distante lungi – Antos – un camion care se pliaza cel mai bine pe domeniul distributiei de greutate – si, mai nou, Arocs – modelul greu pentru constructii. Acesta din urma introduce un motor puternic de pana la 625 CP cu un cuplu de 3.000 Nm pe o plaja foarte larga de turatii, transmisia automatizata PowerShift 3 in echiparea standard (cu moduri de conducere dezvoltate special pentru aplicatiile din constructii) si o tractiune integrala auxiliara hidraulica, pentru camioanele care au nevoie un timp limitat de tractiune puternica, in rest fiind utilizate mai ales pe sosea.


O importanta majora o are si manevrabilitatea pentru a evita impotmolirea. Si bineinteles, pentru acei clienti ale caror vehicule circula mult pe drumurile obisnuite, este nevoie de camioane „fasnete” si cu un consum mic de combustibil. Astfel, vehiculele de constructii trebuie sa raspunda unei liste lungi de cerinte si de aceea s-a acordat o atentie deosebita dezvoltarii tuturor componentelor, in special motorului, franelor, transmisiei si sasiului.

Experienta de necontestat pe piata constructiilor
Lider de piata in Europa de zeci de ani pe segmentul constructiilor, Mercedes-Benz are experienta in toate aplicatiile intalnite in aceasta industrie.
In Germania, cea mai mare piata de camioane de constructii cu tractiune integrala, fiecare al doilea vehicul nou inmatriculat este Mercedes-Benz, producatorul german avand o cota de piata de 45% in tara de origine, respectiv de 28% in Europa (dupa cifrele din 2012).
Potrivit specialistilor germani, in constructii aproape jumatate din camioane sunt folosite in primul rand in santiere. Apoi circa o treime din piata sunt vehicule care aprovizioneaza santierele cu produse finite – drept pentru care, de multe ori, ele sunt dotate cu macarale – iar 15% sunt betoniere. Doar cateva procente sunt reprezentate de vehicule foarte specializate.

Putere si flexibilitate
Daca pentru transportul international practica era de utilizare a unui camion timp de 3-5 ani, pe segmentul constructiilor durata medie de folosinta este de 8-9 ani, cel putin pe piata germana. Si pe acest segment costul total de operare este foarte important, clientii punand pret pe putere, eficienta si robustete, caracteristici pe care s-au focusat si inginerii Mercedes-Benz.

Articole similare