Mercedes-Benz va alinia la Bauma nu mai putin de sase camioane Arocs, echipate special pentru constructii. Alaturi de acestea vor fi doua utilitare Sprinter si doua Vito, precum si trei Citan. Pentru aplicatiile grele in constructii, producatorul german va prezenta un Zetros (configurat special pentru mina) si un Unimog (cu macara Palfinger). Nu va lipsi nici brandul Fuso, reprezentat de modelul Canter, in mai multe versiuni de santier. In total vor fi ocupati 1.800 m2 – spatiu expozitional interior si exterior.
Vizitatorii vor putea consulta specialistii Mercedes-Benz pentru alegerea celui mai bun vehicul, in functie de aplicatiile derulate, dar si pentru a se informa cu privire la oferta de service, management al flotei sau achizitia de camioane sau utilitare rulate.
Mercedes-Benz va prezenta in premiera la Bauma modelele Citan si Arocs, acesta din urma sub sloganul „Noua forta in constructii“. Citan este recomandat pentru distributia materialelor de constructii catre santierele din interiorul oraselor, mai greu accesibile vehiculelor mari, precum si pentru transportul echipelor de lucru. Desi robust, vehiculul este confortabil si, cel mai important, foarte sigur, gratie celor sase airbag-uri si sistemului ESP adaptiv. In plus, se manevreaza cu usurinta chiar si in cele mai inguste spatii, multumita dimensiunilor compacte. Clientii pot alege dintre trei variante diferite de lungime: 3,94 m (Citan Compact), 4,32 m (Citan Long) si 4,71 m (Citan Extra-Long).
Trei motoare puternice diesel si unul pe benzina, cu injectie directa, sunt disponibile pentru versiunile Panel Van, Mixto si Crewbus. Inaltimea platformei de incarcare este la 568 mm fata de sol, iar distanta intre pavilioanele rotilor, de 1.219 mm, este suficient de mare pentru a intra un europalet. In functie de lungimea vehiculului, platforma este prevazuta cu pana la opt inele de ancorare a incarcaturii.
Unimog U 5000 L, conceput pentru off-road
Modelul Unimog U 5000 are o istorie de peste 10 ani in aplicatiile de santier. La Bauma va fi prezentata varianta cu cabina pentru echipaj, masa maxima autorizata de 13,8 t si ampatament lung, de 3.850 mm. Vehiculul se preteaza lucrului in mina, fiind potrivit pentru transportul materialelor si echipamentelor, dar si al muncitorilor, in conditii de teren accidentat.
Unimog 5000 L este propulsat de motor Euro 5 de 220 CP si se pregateste in curand de BlueTec VI. In plus, pentru comenzi speciale la export, vehiculul poate fi livrat in continuare si cu motor Euro 3. Cutia de viteze are standard opt trepte pentru mersul cu fata si sase pentru mersul cu spatele si dispune de sistem pneumatic de schimbare a treptelor de viteza, controlat electronic. Optional, se poate alege si sistemul electronic automat de schimbare a treptelor. Demultiplicatorul auxiliar, cu 8+8 trepte, usureaza si mai mult deplasarea pe terenurile foarte accidentate.
…