Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Atlassib isi innoieste flota cu zece Tourismo

Dupa o perioada de scadere, volumele de calatori pe cursele internationale de linie s-au mai stabilizat si, desi nu au fost inregistrate cresteri semnificative, firma sibiana Atlassib isi continua politica de innoire periodica a parcului, inceputa in urma cu cativa ani. Asadar, incepand cu jumatatea lui iulie, 10 autocare Mercedes-Benz Tourismo 17 RHD, livrate de EvoBus Romania, s-au alaturat flotei.

   
Piata s-a stabilizat, asa cum declara directorul general Atlassib, Daniel Micu, insa nu se asteapta cresteri semnificative ale numarului de pasageri. Pe de alta parte, calatorul a devenit tot mai pretentios, iar carausii trebuie sa-si adapteze flotele si sa ofere conditii mai bune, timpi mai scurti pentru parcurgerea tronsoanelor de traseu si crearea unor curse de transfer.
Tocmai pentru a veni in intampinarea clientilor, dar si pentru a-si mentine standardele de calitate, la jumatatea lunii iulie Atlassib a intrat in posesia a zece autocare Mercedes-Benz Tourismo 17 RHD, care vor inlocui 15 autocare din generatiile mai vechi.
Noile autocare au motor OM 457 LA Euro 5, de 428 CP si cutie de viteze automatizata PowerShift, cu opt trepte plus marsarier. „Sapte autocare sunt pentru Atlassib, iar trei pentru Atirom, o firma mai mica din grup. In momentul acesta avem o flota de 220 de autocare pentru cursele internationale, tot impreuna cu Atirom si diviziile internationale Atlassib“, a precizat Daniel Micu.
Acesta este probabil cea mai mare flota livrata anul acesta unui operator, in conditiile in care piata totala este estimata la 100 de unitati. „In principiu, in 2012, ca si anul trecut, asteptarile sunt aceleasi, iar cota noastra de piata se va mentine. Licitatiile inca nu-si spun cuvantul, deci vor ramane in continuare livrarile punctuale. Nu mai avem alte flote in discutie“, a mentionat Bogdan Aldea, director divizia autocare EvoBus Romania.
Parteneriatul deja traditional dintre Atlassib si Evobus Romania a fost extins si prin colaborarea cu Mercedes-Benz Financial Services. „Fiecare unitate a costat 242.500 de euro fara TVA si am optat pentru acest finantator pentru ca au venit cu cea mai buna oferta. Vorbim practic de un raport calitate pret care s-a confirmat din experientele trecute“, a mai spus Micu. Amortizarea investitiei este estimata pe termen lung – patru-cinci ani – dar depinde de evolutia pietei.

Sunt acoperite toate segmentele
Autocarele dispun de o capacitate de 61 de locuri si sunt menite sa diversifice parcul ce deserveste 35 de linii din 13 tari ale Uniunii Europene. S-a optat pentru vehicule pe trei axe pentru ca, din cauza cresterii costurilor, in special la carburant, s-a constatat ca autocarele de capacitate mare cresc rentabilitatea cursei. La scaune s-a mers pe Travel Star Xtra, cu spatar rabatabil, masuta pliabila, plasa de bagaje si cotiere rabatabile.
„Acum acoperim toata gama de solicitari de la 16-19 locuri la 70-85 de locuri.

Articole similare

Ad