Mercedes-Benz Citaro Euro 6 poate fi echipat cu ESP si este prevazut cu bare anti-ruliu si sistem electronic de control al inaltimii. Cutia de viteze automata poate fi Voith sau ZF, ambele cu convertor automat de cuplu. Pe langa Citaro G, de 18 m lungime, producatorul german a lansat la sfarsitul lui 2014 CapaCity L, cel mai lung vehicul european cu o singura articulatie – 21 m. Autobuzul poate transporta maximum 191 de pasageri si are la baza o constructie modulara, astfel ca imprumuta foarte multe din componentele familiei Citaro. Doua sectiuni de 610 si 660 mm au fost adaugate in fata articulatiei si respectiv in spatele celei de treia axe.
CapaCity L corespunde directivei europene R 66 privind siguranta la rasturnare, precum si directivei R 29, pentru prevenirea balansului la rulare. Primul autobuz demo a fost dat spre testare la compania de transport din Hamburg.
Odata cu trecerea la Euro 6, autobuzul interurban Intouro a fost complet restructurat. Vehiculul a fost vandut foarte bine pentru licitatiile de transport judetean si interjudetean, gratie capacitatii mari de transport si raportului optim calitate-pret. Versiunea Intouro M ofera o capacitate de 59 de locuri, la o lungime de 12,64 m, cu doua axe.
Tot pentru traseele interurbane, dar si in interiorul oraselor, poate fi utilizat noul Citaro LE. Vehiculul, echipat cu scaune City Star Eco, combina podeaua coborata din partea frontala, pentru un acces mai facil, cu cea ridicata in sectiunea spate, care ofera pasagerilor confort sporit. La fel ca autobuzul urban Citaro, si versiunea LE este echipata cu motor Euro 6, OM 936, de 7,7 l, de 299 CP sau 354 CP. Diferentele intre cele cinci variante Citaro LE constau in lungime, numarul de usi si modul in care sunt dispuse.
Gama de autocare Mercedes-Benz a fost imbogatita recent cu noul Tourismo K. Avand 10,30 m lungime, podea ridicata si o raza de bracare de 17,2 m, vehiculul „ataca“ segmentul midibuzelor. Tourismo K este optiunea perfecta pentru rutele dificile, pe drumuri inguste, oferind confort pentru …