Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un proiect inedit si ambitios

La aniversarea a 20 de ani de activitate, RFD Spedition Expres vine cu ceva nou.
Un impatimit al camioanelor, proprietarul companiei, Florin Raduca, s-a hotarat sa schimbe putin registrul si sa completeze portofoliul cu un produs inovator dedicat transportului de calatori. Si asa s-a nascut agentia RFD Carpatia, care ofera turism intern la cel mai ridicat nivel de confort.

 

Prea putin exploatata ca destinatie turistica internationala in comparatie cu potentialul pe care il are, Romania este o surpriza placuta pentru toti cei care ajung sa o viziteze. Pe fondul campaniilor de promovare din ultimii ani, dar si in contextul international instabil si al atacurilor care au zguduit tarile vestice, numarul turistilor straini care aleg Romania creste de la an la an cu circa 10%. In acest context, Florin Raduca a decis sa promoveze potentialul turistic al tarii, dezvoltand un produs nou: un traseu de zece zile care sa atinga cele mai importante puncte de atractie si sa familiarizeze strainii cu Romania rurala, cu cultura si traditiile de aici. „Ideea am prins-o acum cativa ani, de la Printul Charles al Marii Britanii, care a descoperit Transilvania si Romania pitoreasca. Si m-am gandit ca trebuie promovate. Stabilirea traseului, programul, obiectivele turistice incluse in itinerariu, cazarile etc. au fost pregatite aproape un an, iar din primavara dam drumul la treaba.“
Punctul de plecare-sosire al traseului turistic este in Sibiu. Pachetul de servicii include – pe langa traseul propriu-zis – bilet de avion Stuttgart-Sibiu tur-retur si poate fi extins si cu alte servicii (cazari suplimentare etc.).

Setra 516 HDH – Luxury Travel
Pentru ca circuitul prin Romania sa fie o experienta deosebita, nu se putea face niciun compromis la transport. Astfel, RFD a achizitionat un autocar Setra 516 HDH, complet echipat, care sa ofere turistilor cele mai bune conditii de calatorie. Vehiculul are plafonul de sticla (dotare optionala), iar designul exterior si interior este spectaculos. „Cheile Bicazului sunt si mai impresionante atunci cand poti sa le privesti prin plafonul de sticla. Sunt adeptul masinilor de top si tocmai de aceea am ales Setra. Vreau sa intru pe piata germana, iar aici cel mai important segment de public il reprezinta persoanele de varsta a treia, care calatoresc mult si sunt pretentioase la confort. Se acorda atentie tuturor detaliilor, asa ca nu am vrut sa fac compromisuri la calitate. Ne bazam pe recomandarile pe care le vom primi de la turisti pentru a-i atrage si pe altii, asa ca nu ma deranjeaza daca pentru inceput vom avea un numar mai mic de oameni“, a explicat Florin Raduca.
Promovarea se va face atat in Europa de Vest, cat si in SUA, Japonia, Coreea de Sud. Iar pentru cei care vin de departe se pot oferi pachete combinate si cu alte destinatii. Traseul turistic acopera intr-o prima faza perioada aprilie-octombrie, iar inscrierile au inceput deja. In paralel se pregateste un program pentru sezonul rece, astfel incat autocarul sa fie ocupat tot anul. Chiar daca initial produsul a fost gandit pentru turistii straini, asta nu inseamna ca nu este oferit si romanilor, mai ales ca au fost primite deja numeroase solicitari. Pe viitor se doreste achizitia unor autocare de capacitate mai mica, ce se preteaza la trasee gen Transalpina sau Transfagarasan.
Proprietarul RFD nu si-a facut un calcul cu privire la amortizarea investitiei, dar, pe de alta parte, produsul turistic este un proiect de suflet, care marcheaza 20 de ani de activitate a firmei si care nu a fost lansat pentru un beneficiu imediat, ci pe termen lung. Deocamdata, pana la primavara, autocarul este inchiriat pentru diferite alte curse turistice.

Articole similare

Ad