Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN

Pe segmentul transportului urban, MAN ofera o gama completa de modele si solutii. Modelul Lion’s City este disponibil atat in variante diesel si biodiesel, cu ulei vegetal hidrotratat (HVO), cat si CNG, biogaz si hibrid. In 2015, nu mai putin de 35% din totalul autobuzelor urbane livrate au fost cu sisteme alternative de propulsie, iar pe segmentul gazului natural comprimat cota de piata detinuta de MAN este de 39%. In ultimii ani, Lion’s City a primit multe imbunatatiri, printre care reducerea greutatii proprii, cresterea servisabilitatii componentelor, sporirea capacitatii de transport si optimizarea consumului de combustibil.
 

Circulatia aerului in motor si sistemul de racire a acestuia, odata cu trecerea la Euro 6, au fost, de asemenea, optimizate, imbunatatind consumul cu 0,3 l/100 km. Softul de operare al ZF EcoLife a fost special adaptat de MAN, iar din primavara lui 2016 Lion’s City este disponibil si cu transmisie Voith DIWA.6, care a fost integrata optim in trenul de rulare si ofera o turatie medie joasa, dar si un nivel redus de zgomot. Per total, comparativ cu generatia EEV, autobuzul Euro 6 are un consum imbunatatit cu 10%. Printre noutatile autobuzului urban se mai numara usile noi, cu actionare electrica sau pneumatica, ce se inchid mai repede si fac mai putin zgomot, precum si sistemul de iluminare integral LED interior/exterior. In prezent, producatorul german dezvolta modelul electric BEV (Bus Electric Vehicle), care va fi gata pentru testare in 2018 si va intra in productia de serie anul urmator. Lion’s City BEV va fi disponibil in variantele de 12 si 18 m lungime si la dezvoltarea acestuia se vor folosi sinergiile din cadrul grupului VW. Oportunitatile de incarcare a bateriilor sunt multiple, de la alimentarea pe timp de noapte la diferitele variante de incarcare in cursul zilei, …

Articole similare

Ad