Companiile de transport calatori cu cele mai bune rezultate financiare in 2017 provin din toate segmentele de activitate, astfel ca nu se poate spune ca doar transportul international sau doar conventiile sunt profitabile. Indiferent insa de domeniul in care activeaza cu preponderenta, principala problema cu care se confrunta toti operatorii din top este lipsa soferilor, pe care incearca sa-i fidelizeze si sa ii pastreze. Dupa impunerea plafonarii pretului abonamentelor la elevi, in primavara anului trecut, si acordarea de gratuitati studentilor la calatoria cu trenul, incasarile au scazut foarte mult la toti transportatorii interni pe cursele nationale. Este clar ca transportul prin linii regulate nu mai este atat de profitabil, iar operatorii s-au orientat catre alte segmente de activitate, cele mai avantajoase fiind cursele prin conventie.
Activitatea de transport a Antares Transport, din Valcea, s-a situat in 2017 peste nivelul din anul anterior, cu o crestere a profitabilitatii. Acest lucru a fost posibil gratie eficientizarii si reasezarii anumitor elemente de cost. Segmentul curselor de conventie, pentru transportul angajatilor, a cunoscut cea mai buna evolutie anul trecut. Pe de o parte, clientii existenti s-au dezvoltat si si-au marit numarul de angajati si, in acelasi timp, au fost incheiate si contracte noi. De asemenea, transportul prin servicii regulate s-a mentinut la un nivel bun.