Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

5.000 de Volvo FMX vandute in noua luni

De la prezentarea sa in aprilie 2010, aproape 5.000 de unitati Volvo FMX au fost vandute, vehiculul avand un succes major pe piata camioanelor pentru santiere. Noul tip de camion pentru constructii este acum pus la incercare in conditii extreme de lucru in intreaga Europa.
Potrivit lui Claes Nilsson, presedintele Volvo Trucks Europa, vanzarile Volvo FMX au depasit asteptarile producatorului, dupa doar doua luni, Volvo comercializand deja jumatate din totalul prognozat pentru 2011.

Pe santierul de constructie al celui mai lung tunel din lume, care se realizeaza la granita dintre Elvetia si Italia, si va avea, cand va fi finalizat, 57 km, soferul Danni conduce un nou Volvo FMX. Acesta crede ca vehiculul este perfect adaptat la conditiile grele de pe santier, dar, in acelasi timp, ii ofera o cabina confortabila si o vizibilitate excelenta datorata noului tip de oglinzi retrovizoare. Tunelul este taiat prin munte, cu o viteza de pana la 25 m/zi. Una dintre provocarile majore ale proiectului este de a transporta 13,3 milioane de metri cubi de piatra, rezultata din excavatii. O parte din ea este scoasa din tunel si depusa in terase pentru crearea ulterioara de noi forme muntoase, care se vor integra armonios cu peisajul alpin din jur. In timpul constructiei celei mai lungi sectiuni, pe distanta de 20 km intre Camorino si Vezia, transportul rocii este in grija celor 32 de angajati de la compania Beffa Trasporti, care utilizeaza pentru aceasta sarcina intreaga sa flota de 22 camioane Volvo, si a inchiriat, de asemenea, camioane de la furnizori.
Camionul functioneaza in doua schimburi de-a lungul unei rute de 40 km intre tunel si locul de descarcare, cuprinzand drumuri publice si santiere grele. Acest lucru presupune conditii de functionare foarte dificile, deoarece capacitatea autocamionului este folosita la maximum in cea mai mare parte a zilei. Intr-un schimb se transporta pana la 2.200 t de piatra concasata. Cu o sarcina totala de aproape 40 t, este vital sa poti aborda rampe abrupte cu suprafete noroioase, iar cand ploua sau ninge transportul devine si mai dificil.

Articole similare

Ad