Vanzarile Goodyear in al patrulea trimestru din 2009 au fost de 4,4 miliarde de dolari, cu pana la 7% mai mari decat in aceeasi perioada din 2008, iar numarul de unitati a fost cu pana la 8% mai mare, ceea ce a adus o crestere de circa 276 de milioane de dolari, datorata imbunatatirii la nivel global a cererii de anvelope pentru autoturisme si cresterii pe pietele emergente. Cererea slaba a continuat la nivelul anvelopelor pentru camioane, atat in Europa, cat si in America de Nord.
Venitul net al Goodyear in cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 a fost de 107 milioane de dolari, comparativ cu o pierdere de 330 de milioane de dolari in acelasi trimestru al lui 2008. Vanzarile in cel de-al patrulea trimestru ale subsidiarei Europa, Orientul Mijlociu si Africa au crescut cu 11% fata de anul precedent, la 1,6 miliarde de dolari. Volumul de unitati pentru echiparea originala a crescut cu pana la 15%, iar cererea flotelor pentru anvelope de inlocuire a crescut si ea cu 5%.
Vanzarile Goodyear in 2009 au totalizat 16,3 miliarde de dolari, fata de 19,5 miliarde de dolari in 2008. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa s-au vandut 66 de milioane de anvelope, fata de 73,6 milioane in 2008. Reprezentantii companiei considera ca cererea de anvelope din intreaga lume a inceput sa-si revina si se asteapta la o crestere globala constanta in 2010. Gradul de revenire a pietei o sa varieze totusi considerabil in functie de zona geografica si de segmentul produselor. Cu toate acestea, ei raman increzatori, chiar daca urmeaza numeroase provocari, printre care costurile ridicate ale materiei prime si cererea inca slaba pentru anvelopele de camion.