Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Semiremorci agricole premium fabricate in Romania

CTE Trailers si-a completat de curand oferta de vehicule comerciale cu o semiremorca basculabila din aluminiu, pentru transport de cereale, produsa de Astra Vagoane Arad dupa un proiect german si ingloband componente premium ca axe BPW, sistem de franare Wabco sau cilindru de basculare Hyva. Bazele parteneriatului dintre cele doua companii au fost puse in 2013, avand ca scop principal lansarea pe piata noastra a unui nou produs romanesc.
 

Asa cum puncteaza Dana Bejan, managing partner CTE Trailers, „acum doi ani, pe baza experientei noastre bogate in vanzarea de vehicule comerciale si a experientei tehnice in industria grea pe care o are Astra Vagoane Arad, am ajuns la concluzia ca exista potential si din punct de vedere al vanzarilor – deoarece cred ca piata de aici se va dezvolta puternic in urmatorii 15 ani – si al productiei, pentru a realiza din nou un brand romanesc. Mai ales ca avem experienta in productia de otel, know-how, ingineri bine pregatiti si capacitate, deci e pacat sa tot exportam forta de munca si materie prima sau sa fim subcontractori cand putem sa dezvoltam o marca proprie si sa investim in imagine si renume. Asa ca vrem ca semiremorcile Astra sa reprezinte pentru Romania un nume de referinta, asa cum sunt si vagoanele Astra – de aceea am si pastrat numele.“
Si, cum fabricile Astra de la Arad, Drobeta Turnu Severin si Caracal aveau infrastructura necesara productiei de suprastructuri si semiremorci din otel si aluminiu – poduri rulante, utilaje si mai ales forta calificata de munca – nu a fost nevoie decat de investitii de circa 1,5 milioane de euro in adaptarea unei linii de fabricatie si in angajarea unei echipe de ingineri care sa proiecteze aceste vehicule la standarde germane.
Productia de sasiuri si de componente de otel pentru constructori de talie europeana – in calitate de subcontractor – a inceput la Drobeta Turnu Severin in 2012, iar in 2013, cand s-a ajuns la 250 de sasiuri si cand cererile au inceput sa fie tot mai mari si pentru semiremorci complete, s-a decis sa se porneasca la drum cu modelul din aluminiu pentru transport de cereale, pentru care a existat o comanda mare, de 100 de unitati, cu livrare in 2014-2015. In ceea ce priveste piata autohtona, primele astfel de vehicule au fost vandute in vara lui 2015, ca parte a acestui lot.
La export semiremorcile Astra sunt solicitate mai ales in tarile nordice, unde cererea de vehicule foarte specializate e mult mai mare decat in restul Europei, ca si potentialul de vanzare.

Robustete, in ciuda greutatii proprii reduse
Noua semiremorca basculabila Astra SKG 50 din aluminiu are greutatea proprie de circa 6.400 kg si greutatea totala admisa tehnic de 35.000 kg, inaltimea seii de cuplare (neincarcata) la circa 1.210 mm si dimensiunile utile de 10.500×2.460×2.000 mm (Lxlxh), deci un volum util de 52 m3.
Sasiul are constructie sudata din otel, cu grinda longitudinala in profil I, si este ranforsat suplimentar …

Articole similare