Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ca acasa chiar si in Germania

Lamberet a ocupat la IAA un stand de 600 m2, unde a expus opt modele, din care trei in premiera europeana: semiremorcile SR2 SuperDuplex si SR2 SuperCity si o remorca silentioasa destinata sasiurilor de 2,8-7,5 t. Interesul pentru targul de la Hanovra nu vine doar din faptul ca este un loc de intalnire cu clienti din toata Europa, ci si din importanta pe care Germania o are pentru Lamberet, in ciuda puternicei competitii locale: producatorul francez are aici divizii de vanzari si de inchirieri, dar si fabrica de boxuri pentru vanuri, in colaborare cu Kerstner.


Semiremorca SR2 SuperDuplex completeaza gama SR2, din care fac parte Super Green (pentru distante mari), Heavy Duty (cu numeroase ranforsari, destinata utilizarii intensive specifice distributiei) si Super Beef, pentru transport de carne pe carlige, cu sasiu foarte stabil, premiat anul trecut pentru inovatie la Solutrans. Din combinatia acestora a rezultat SR2 SuperDuplex, inclusa in competitia Trailer Innovation 2013 la sectiunea Siguranta, care este optimizata pentru transportul a 66 de paleti pe doua nivele si al carei sasiu include cinci inovatii: latime mai mare a trenului de rulare, control al inaltimii centrului de greutate, rigiditate sporita a suspensiei, stabilizatoare laterale, pentru a transfera fortele laterale de la caroserie la sasiu, si rigiditatea anvelopelor (poate fi echipata cu Tyre-Pilt, in colaborare cu SAF, care mentine automat presiunea in pneuri folosind un rezervor suplimentar de 60 l). Semiremorca are pe peretii laterali 12 sine din aluminiu, rezistente la frictiune si concepute pentru distributie intensiva, cu durata de viata mare, care mentin izolatia fara a compromite latimea utila a caroseriei sau manevrarea la incarcare/descarcare. Se pot folosi 22 de bare, din 25 in 25 mm, care pot suporta cate o tona fiecare, iar pentru paleti de 600 mm se pot monta sine intermediare. Designul SuperDuplex se preteaza la folosirea unei usi laterale sau a mai multor agregate frigorifice.
Lamberet a mai prezentat la IAA semiremorca pentru distributie cu care a castigat premiul la categoria „Concept” in Trailer Innovation 2013, care dispune de un sasiu asa-numit „super-stabil”. Marfa este dispusa pe doua nivele la interior si se folosesc axe de 2.140 mm dimensiune intre roti. In plus, suspensia este pneumatica, cu perne de aer de 360 mm, pentru a sustine greutati foarte mari. Reglarea cantitatii de aer din perne se face independent pe cele doua laturi ale semiremorcii, cu rezervor separat de aer. Pachetul de sasiu „super-stabil” nu costa decat 600 de euro in plus.
Semiremorca SR2 Supercity a concurat si ea la Trailer Inovation 2013, sectiunea Design, si este destinata distributiei in zone urbane. Aceasta poate avea mai multe compartimente cu temperaturi diferite si are podea de aluminiu, cea mai silentioasa de pe piata, asa cum declara reprezentantii Lamberet, de 54 dB, pentru a face distributie si noaptea. Sasiul nou are trei axe, din care doua viratoare electro-hidraulic. …

Articole similare