Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Negocierile cu autoritatile, in continuare o prioritate

Krone a participat si in 2012 cu numeroase produse la competitia Trailer Innovation, iar reprezentantii companiei sunt de parere ca cea mai buna modalitate de promovare a acestora este sa-i faci pe clienti sa inteleaga avantajele pe care le aduc in termeni de economie de bani, de carburant si de timp, dar si de manevrabilitate sau sarcina utila mai mare. Insa unele inovatii nu-si pot gasi locul pe piata fara modificari ale legislatiei, si de aceea autoritatile trebuie si ele convinse, nu doar clientii, de oportunitatea noilor produse.


Asa cum explica Bernard Krone, CEO-ul companiei, clientii nu cauta neaparat un pret mic, ci avantaje care sa le sporeasca eficienta. „Unele dintre inovatiile noastre sunt pentru maine, iar altele, ca Aero Line, sunt pentru viitor, deoarece, daca suntem capabili sa gandim pe termen lung, inseamna ca suntem cu adevarat o companie inovatoare.“
Pentru promovarea inovatiilor este insa nevoie si de sprijinul autoritatilor, unele dintre ele fiind imposibil de folosit daca nu se fac anumite modificari legislative. Un exemplu este Euro-Combi, prezentat de Krone pentru prima data acum sase ani, si care are o experienta foarte buna in Scandinavia, unde se vad avantajele, asa cum si in Franta sau Marea Britanie se vad avantajele unor ansambluri ce depasesc dimensiunile maxime admise in Europa. „Si cred ca, mai devreme sau mai tarziu, ne vom deschide spre astfel de solutii, deoarece avem argumentele corecte si vom putea muta muntii. Incet, dar o vom face.“

Incredere in cresterea vanzarilor proprii, dar nu si a pietei in ansamblu
Bernard Krone se arata multumit de participarea la IAA, deoarece in urma targului a primit niste semnale pozitive de pe piata. „Dar trebuie sa tinem cont de criza euro si de criza economica din Spania si Italia si e greu de spus cum va merge piata. Cred ca ne vom creste cota in Europa datorita noilor parteneri si noilor service-uri, dar asta depinde si de autoritatile din fiecare tara si de modul cum vor gestiona criza euro.“
Reprezentantul Krone este de parere ca, avand o reprezentare buna in diverse tari, cu oameni potriviti la varful firmelor partenere, compania va putea profita de toate oportunitatile pe care le are, in special de calitatea produselor, astfel incat sa aiba vanzari mai mari in 2013 chiar si in conditiile scaderii cererii. Krone isi ajuta dealerii, asa cum declara Bernard Krone, dar ii si forteaza sa investeasca in service si in piese de schimb, pentru ca si serviciile oferite sa fie de cea mai inalta calitate.
Europa este o piata interesanta si pentru chinezi, si pentru indieni, si pentru nord-americani, considera reprezentantul Krone, dar „nu trebuie sa ne temem de competitie daca ne urmam strategia, suntem onesti si ramanem alaturi de clienti, avem o relatie buna cu ei, le oferim cele mai bune produse si venim mereu cu inovatii si preturi competitive“.
Pe de alta parte, Bernard Krone nu este interesat de China, ci de Europa, inclusiv de tarile din est, in frunte cu Rusia, si …

Articole similare