Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Zeller confirma rezultatele testelor de laborator

In afara de testele care au pus in evidenta superioritatea noilor anvelope in ceea ce priveste rezistenta la rulare si franarea pe suprafata umeda, participantii la evenimentul organizat de Goodyear au avut ocazia de a asculta si marturia managerului firmei austriece de transport Zeller, cu o flota de 100 de ansambluri de 40 t, care a testat noile anvelope Marathon LHT II pentru remorci si a ajuns la concluzia ca acestea reduc consumul de combustibil si au o durata de viata mai mare decat predecesoarele, LHT+.
 

Testele s-au desfasurat pe 55.000 km, cu pneurile montate pe axele motoare si directoare. Pentru rezultate cat mai precise, pe camioane a fost instalat sistemul de masurare Fueldata ECOsens, care a masurat consumul de carburant in cele doua situatii. Cu LHT+, acesta a fost de 33,41 l/100 km – un rezultat, de altfel, foarte bun – dar cu LHT II s-a obtinut o medie de 32,17 l/100 km, deci cu 3,7% mai putin, ceea ce reprezinta o reducere anuala de circa 3.300 de euro.
Iar pentru a evalua si performantele legate de kilometraj, Zeller a echipat cu noile pneuri LHT II 385/55R22.5 doua camioane MAN 4×2 de 40 t cu semiremorci cu trei axe si, dupa 73.000 km, parcursi numai pe trasee lungi, estimarea kilometrajului la care pot ajunge noile pneuri a fost de 360.000 km, cu o imbunatatire considerabila fata de generatia anterioara.

Articole similare