In ciuda faptului ca vanzarile de autovehicule noi au scazut in 2013 in Romania pentru al saselea an consecutiv, Dacia a avut rezultate foarte bune: volumele sale au crescut cu 19,3% fata de 2012, ajungand la 429.540 de unitati. Pe plan local, producatorul a ajuns la 24.890 de unitati, cu 12,4% mai multe decat in 2012, iar cota sa a fost, de asemenea, mai mare, de 31,6%, principalele motive ale acestui rezultat bun fiind adaptarea strategiei la principalele schimbari de pe piata noastra, mai ales la cresterea puternica a proportiei clientilor persoane juridice, care acum reprezinta 77% din total, dar si cresterea vanzarilor pe segmentul de flote.
Exporturile au fost si ele cu 25,9% mai mari decat in 2012, depasind 404.000 de unitati, din care peste 290.000 in Europa, desi principalele piete unde Dacia este prezent au cunoscut scaderi ale vanzarilor de vehicule noi cu 1,7% (Europa) si cu 3% (Eurasia).
Franta continua sa conduca in topul tarilor in care este prezent producatorul roman, cu aproape 94.000 de unitati si o cota de 4,3%. De altfel, Dacia este al cincilea producator auto din Franta din punct de vedere al volumelor, iar Sandero este pe locul al treilea in topul vanzarilor de aici catre persoane fizice.