De catva timp, legislatia cere ca la supapele de protectie cu patru cai sa fie incorporata o functie de siguranta care, in cazul Knorr-Bremse, creeaza o descarcare de aer prin valva suplimentara. In anumite imprejurari acest lucru poate fi confundat cu o pierdere de aer cauzata de o defectiune a supapei.
De la 1 octombrie 1999, reglementarile UE privind sistemele de franare pneumatice montate pe vehicule noi s-au modificat, pentru a include Amendamentul 98/12, care prevede ca, „odata actionate, franele cu arc nu trebuie sa se elibereze pana cand nu s-a creat suficienta presiune in sistemul franei de serviciu, astfel incat sa se asigure cel putin eficienta reziduala de franare prescrisa a vehiculului incarcat, prin aplicarea franarii de serviciu.”
Pentru a se alinia la aceasta cerinta, Knorr-Bremse a dezvoltat o caracteristica noua, un element de siguranta care poate fi utilizat la toate supapele de protectie cu patru cai Knorr-Bremse.
Daca in timpul cat motorul este oprit (deci compresorul nu reincarca sistemul) exista o pierdere de aer de la rezervoarele de serviciu, presiunea din acestea poate scadea suficient pentru a activa functia de siguranta. …