Competitia Trailer Innovation a reunit anul acesta aproape 50 de carosieri si producatori de remorci, semiremorci si componente, care au prezentat mai mult de 80 de inovatii menite sa creasca eficienta in transport. Acestia isi disputa sapte distinctii oferite de organizatori, printre care se numara si revista Tranzit. Cele sapte categorii ale concursului sunt Caroserie, Sasiu, Componente, Concept, Mediu, Siguranta, si Smart Trailer.
Castigatorii vor fi premiati in cadrul IAA Hanovra, care va avea loc la sfarsitul lui septembrie, si vor fi anuntati in numarul din octombrie al revistei Tranzit.
In cele ce urmeaza vor fi prezentate noutatile de la categoriile Concept, Smart Trailer si Siguranta, celelalte urmand sa fie detaliate in numerele viitoare.
Kiesling propune un vehicul frigorific cu cadrul foarte jos
Seria Runner este bazata pe un cadru al sasiului foarte jos, care ofera o capacitate maxima de incarcare si optiuni deosebit de ergonomice si practice de incarcare/descarcare. Ca atare, dimensiunile cadrului si ale caroseriei sunt proiectate astfel incat pavilioanele rotilor sa fie integrate in schema de incarcare, pentru a nu deranja incarcarea Euro-boxurilor (sistem in curs de patentare) si pentru a oferi un spatiu suficient pentru incarcare.
Insa marfa poate fi incarcata acum intr-un mod optim nu numai in Euro-boxuri, ci si in Euro-paleti sau in containere pe role, care sunt din ce in ce mai utilizate. In plus, Kiesling a inlocuit liftul hidraulic din spate, care era necesar pentru descarcarea cutiilor si containerelor cu role, cu o rampa ce poate fi trasa in afara, astfel incat acestea pot fi indepartate acum cu usurinta.
Avantajele noului concept vin din faptul ca permite o inaltime de incarcare joasa, dar si o incarcare/descarcare simpla, cu sau fara rampa ce se trage in afara, dar si din faptul ca noul sasiu coborat asigura o inaltime totala mai mica si implicit un consum redus de combustibil si mai putine emisii de CO2.
SR2 Heavy Duty CX, optimizata pentru eficienta distributiei
Logistica de distributie apeleaza din ce in ce mai mult la semiremorci frigorifice, supermarketurile fiind aprovizionate pe distante scurte de remorci multi-temperatura care impun zeci de incarcari/descarcari si procese de cuplare/decuplare pe zi, cu transferuri regionale de mare viteza intre magazine si spatiile de depozitare.
Semiremorca frigorifica SR2 Heavy Duty CX System distri+ de la Lamberet integreaza in conceptia sa caracteristici care vizeaza imbunatatirea eficientei si sigurantei operatiunilor, impreuna cu reducerea costurilor de functionare. Caracteristica ei principala consta in imbunatatirea eficientei operationale prin incarcarea a 33 de paleti multi-temperatura cu cea mai mare inaltime utila, de pana la 4 m. Acoperisul beneficiaza de sine incastrate care, in asociere cu sasiul Lamberet cu bolturi, ofera o lungime aditionala de incarcare si deschidere pneumatica 100% (nu necesita spatiu suplimentar comparativ cu versiunile electrice si …