Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Modele noi, cu plus valoare

Asemenea producatorilor de camioane sau de autobuze, si fabricantii de vanuri s-au intrecut in inovatii si in lansarea unor modele noi, in premiera, la IAA Hanovra 2014. Profitand de context, acestia au incercat sa ii faca pe clienti sa inteleaga mai bine avantajele pe care le aduc in termeni de economie de bani, de carburant si de timp, dar si de manevrabilitate sau sarcina utila mare, variantele noi de vehicule si inovatiile de pe acestea.
 

O buna parte din modelele categoriei vehiculelor comerciale usoare prezente la IAA au fost deja descrise in suplimentul revistei Tranzit de luna trecuta, dedicat vanurilor inscrise in competitia Vanul Anului 2015, si ca atare nu vom reveni asupra lor. In afara acestora, noutati au venit in special de la standurile Volkswagen, Fiat si Hyundai.

Volkswagen a pregatit lansarea T6
VW Autovehicule Comerciale a prezentat la IAA conceptul Tristar, care ofera deja o imagine de ansamblu asupra diferitelor solutii de transport pe care T6 le va oferi in viitor.
Robustul autovehicul cu lungime de 4.788 mm si latime de 2.320 mm, cu platforma, stylingbar si ampatament scurt, dispune de tractiune integrala cu diferential blocabil mecanic pe puntea spate si garda la sol marita cu 30 mm (inaltime 2.066 mm). Designul nou, si in acelasi timp familiar, a scos in evidenta liniile ascutite, farurile cu LED si arhitectura modificata a intregii sectiuni frontale, care ii confera forta si latime, in vreme ce bordul aminteste de cel al modelelor mai vechi ale Busului VW, prin prisma formei si simplitatii functionale. Incarcatura poate fi distribuita pe doua niveluri separate, sub platforma pe care este depozitata deja roata robusta de rezerva, aflandu-se un „sertar” spatios si protejat de apa si praf. Interiorul dispune de scaune pentru sofer si pasager, care pot fi rotite si glisate, si de cele mai moderne sisteme de video-conferinta.
Producatorul german a anuntat reinnoirea gamei Transporter, dupa ce in primele opt luni ale lui 2014 livrarile modelului T5 crescusera cu aproape 6%, ajungand la 108.000 unitati. Numai in august, livrarile de vanuri T5 s-au majorat cu 14%, comparativ cu aceeasi luna a lui 2013. Practic, de la inceputul anului, comenzile au crescut atat de mult incat principala uzina de asamblare, din Hanovra, a atins limitele capacitatii, fiind necesara introducerea unui schimb de noapte suplimentar.
In prima jumatate a lui 2014, marca a inregistrat vanzari in usoara crestere, ajungand la 221.000 de autovehicule comerciale usoare (2013: 220.000). Insa cifrele de vanzari au scazut in perioada ianuarie-august cu 1%, ajungand la 4,724 miliarde de euro (anul precedent: 4,777 miliarde de euro), in mare parte din cauza conditiilor de piata dificile din America de Sud, unde livrarile au scazut cu 46,5%, ajungand la 26.500 autovehicule comerciale usoare (anul precedent: 49.400). Cifrele din anul precedent includ insa si 15.000 de unitati livrate pentru modelul T2, care a iesit din productie anul trecut, in Brazilia, ceea ce …

Articole similare