Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Solutii telematice pentru reducerea efectelor salariului minim

Mentinerea afacerii pe linia de plutire a devenit o misiune dificila pentru transportatorii romani in contextul eforturilor care se fac la nivel european pentru limitarea cabotajului si a transporturilor internationale.
Nemultumite de lipsa de reactie a Comisiei Europene fata de cererile de modificare a regulamentelor privind piata de transport, unele state au schimbat regulile la nivel national. Este cazul Finlandei, care a luat masuri de restrictionare a cabotajului inca din 2013 si, mai recent, al Germaniei, Frantei si Belgiei, care au anuntat ca vor impune un salariu minim pe ora nu doar transportatorilor locali, ci si strainilor.
 

„Aceasta situatie complica existenta companiilor romanesti din domeniul transporturilor, pentru care marea provocare este acum recalibrarea operatiunilor in conformitate cu noile conditii impuse de aceste state. Gestionarea inteligenta a flotelor auto a devenit astfel o conditie esentiala pentru o afacere sustenabila, iar acest lucru nu mai este posibil fara solutiile telematice. Fiecare patron trebuie sa aiba informatii in timp real despre orele petrecute de soferii sai pe teritoriul tarilor care vor impune acest salariu minim pentru a evalua corect costurile aferente transportu

Articole similare