Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Clientii trebuie tinuti aproape

In ultimii ani, industria de textile din Romania a trecut prin vremuri mai tulburi. Unii producatori s-au retras catre tarile asiatice, unde forta de munca este mai ieftina decat in tara noastra, iar transportatorii cu vehicule specializate pentru confectii pe umerase s-au vazut nevoiti sa gaseasca solutii: fie s-au reorientat, fie au adaugat servicii in portofoliu care sa „lege“ clientii. Asta a facut si Rutilli Adolfo Romania, cu mentiunea ca de mare ajutor a fost si faptul ca firma face parte dintr-un grup cu acoperire europeana, iar clientii au ramas oarecum fideli, atat pentru comoditatea de a lucra cu un singur transportator peste tot unde sunt si ei prezenti, cat si pentru ansamblul serviciilor adiacente transportului, oferite de Rutilli Adolfo.
 

Peste 80% din activitatea companiei consta si in prezent din transporturi de produse din industria fashion (textile, genti, incaltaminte sau accesorii de lux) pentru unele din cele mai mari case de moda din lume. Compania detine masini specializate pentru transportul de marfuri in containere auto, toate adaptate si pentru confectii pe umerase.

Tatiana Calistrat, director general Rutilli Adolfo Romania, considera ca firma pe care o conduce s-a dezvoltat in Romania pe un segment mai putin abordat de ceilalti transportatori, industria fashion, si in mod special s-a orientat spre clientii care fac productie in Romania, in sistem lohn. In toti acesti ani de cand Rutilli este prezent si in Romania, s-a creat si dezvoltat un sistem de servicii adiacente transportului, prin care marfa clientilor este urmarita din faza de materie prima pana la vanzarea produselor finite in magazinele de desfacere. Astfel, intre client (proprietarul marfurilor) si transportator se creeaza o conexiune stransa si marfa este urmarita in fazele de productie, control si distributie. Transportatorul aduce materia prima in atelierele de productie, apoi, in baza unor ordine de retragere a productiei finite, marfa este colectata, sortata, divizata si transportata clientului. Sunt clienti pentru care se asigura si depozitarea marfurilor, controlul de calitate al confectiilor, pana la distributia si livrarea in magazinele de desfacere.
Printre orasele cu activitate sustinuta, unde Rutilli face aprovizionare cu materii prime si preluare de produse finite, se numara Bacau, Botosani, Roman, Piatra-Neamt, Iasi, Oradea, Arad, Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Craiova, Braila, Resita, Bucuresti si imprejurimi.
In opinia Tatianei Calistrat, la Rutilli Adolfo a fost depasita notiunea de logistica simpla. „Pentru unii clienti suntem si reprezentanti fiscali. Am fost foarte atenti la mecanismele financiare prin care vor sa faca acest lucru, ne-am interesat de legislatie si am gasit modalitatea prin care sa ne ocupam de toate nevoile lor in Romania. Marea parte a banilor vine din transport, dar aceste servicii suplimentare ne ajuta sa ne tinem clientii foarte aproape. Pot afirma ca transportul propriu zis, se face de fapt in baza unor contracte …

Articole similare