Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Avantaje pe intreg lantul de distributie prin folosirea Cargobull Telematics

Sistemul Schmitz Cargobull Telematics permite localizarea semiremorcii, are baterie incalzita, cu autonomie de pana la sase saptamani fara cuplare la autotractor si hardware din materiale premium realizat impreuna cu Bosch si permite monitorizarea online pentru parametrii de functionare ai semiremorcii (numar de kilometri, grad de incarcare, presiune in pneuri, functionarea sistemului de franare, uzura placutelor de frana, temperatura interioara, nivelul de combustibil, deschiderea/inchiderea usilor spate) si aflarea de informatii privind cuplarea la autotractor. Acesta este integrat cu FleetBoard si in scurt timp se va definitiva si integrarea cu Dynafleet.
 

Printre avantajele de care beneficiaza utilizatorii acestui sistem se numara procesarea mai rapida a unei comenzi de transport, optimizarea traseelor, controlul mai bun al timpilor de livrare, sistemul premium cu grad de esec mai mic de 1%, evitarea imobilizarii in service a semiremorcii, atingerea unui grad uniform de uzura pe intreaga flota de semiremorci, evitarea costurilor neprevazute prin preintampinarea situatiilor de pana datorita monitorizarii parametrilor de functionare, posibilitatea reglarii de la distanta a temperaturii interioare la semiremorcile frigorifice, accesul la date despre temperatura si istoricul pentru ultimele 24 de luni datorita imprimantei online, evitarea situatiilor in care o marfa este directionata catre o destinatie gresita, cresterea gradului de securitate pentru marfa si vehicul, monitorizare subcontractor si planificarea folosirii soferilor.
Transportatorii pot, astfel sa-si creasca eficienta prin procesarea mai multor comenzi, cresterea numarului de kilometri facturati, reducerea dislocarilor, a costurilor cu exploatarea directa, a costurilor de intretinere si a duratei imobilizarii pentru reparatii, a costurilor cu asigurarile si comunicarea, precum si prin cresterea calitatii echipamentelor, si implicit a valorii flotei.
Iar in relatia cu clientul final transportatorul isi poate creste sansele de a obtine contracte prin oferirea unui serviciu suplimentar (urmarirea marfii de catre client de-a lungul cursei), prin sansele mai mari de a evita situatiile de furt si prin evitarea platii daunelor rezultate din livrarea marfii la o calitate necorespunzatoare.
In ceea ce priveste clientul final, el isi poate optimiza ciclul de productie printr-un control mai bun al momentului livrarii si are certitudinea pastrarii calitatii marfii pe tot parcursul transportului.
In plus fata de competitie, sistemul Cargobull Telematics propune un abonament lunar ce include si costuri de roaming, este un sistem integrat in sistem, in sensul ca nu are piese demontabile, alege reteaua de telefonie cu cel mai bun semnal din zona si modifica asta din mers, are o rata de eroare mai mica de 1%, fata de 5% in cazul competitorilor, include o baterie incalzita, pentru utilizare pe timp de iarna, ofera in orice moment informatii despre numarul de kilometri pentru toate vehiculele din flota, astfel incat sa se poata mentine un numar aproximativ egal pentru fiecare, reduce costurile neprevazute cu explozii prin rularea cu subpresiune si uniformizarea uzurii pe toate anvelopele, previne rularea fier pe fier si deci distrugerea etrierului, discului si butucului sistemului de franare si permite comunicarea in ambele sensuri cu Carrier si TKM One (prin care se poate controla agregatului frigorific) si integrarea datelor intr-un sistem tert folosit de clientul final.

Articole similare