Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Au inceput inscrierile!

Volvo a dat startul inscrierilor la editia din acest an a competitiei Drivers’ Fuel Challenge, dedicate soferilor profesionisti, la capatul careia castigatorul finalei regionale va intra in posesia unui autoturism Volvo V40, iar invingatorul in finala mondiala, adica „Cel mai eficient sofer din lume“, va beneficia de o experienta de calatorie exclusivista, asa cum promit reprezentantii companiei suedeze
 

Competitia le este dedicata soferilor care au permis auto C si E, iar cei interesati se pot inscrie, completand formularul disponibil la receptie, la oricare dintre cele sase centre Volvo Trucks incluse in etapa nationala, sau online, la www.volvotrucks.ro/fuelchallenge. Ei vor concura la bordul celui mai inovator camion Volvo FH cu I-Shift Dual Clutch in etapele preliminare de la Bucuresti (3-14 mai), Brasov (3-7 mai), Timisoara (30 mai-4 iunie), Cluj (6-18 iunie), Constanta (30 mai-8 iunie) si Bacau (13-18 iunie), iar primii trei clasati in fiecare locatie in functie de valorile consumului se vor califica in etapa nationala.
In plus, companiile care detin camioane Volvo si au abonament Dynafleet isi pot inscrie soferii in competitia online in cadrul careia stilul lor de condus va fi monitorizat timp de sase saptamani, intre 1 mai si 12 iunie, cel putin 10.000 km, si in functie de punctajul FES (Fuel Efficiency Score, care tine cont de patru grupe de indicatori cheie: anticipare si franare, utilizarea motorului si a transmisiei, mers in gol si supraviteza) se va realiza un clasament. Primii 10 soferi se vor califica direct in finala nationala a Drivers’ Fuel Challenge care va avea loc pe 1 iulie la Brasov si in cadrul careia va fi desemnat concurentul ce va reprezenta tara noastra in finala regionala de pe 17 si 18 august, de la Hungaroring (Budapesta), unde alaturi de romani vor participa conducatori auto din Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia si Ungaria. Primii patru clasati in aceasta competitie se vor califica in finala mondiala de la Göteborg, de pe 8 si 9 septembrie.
Ca la fiecare editie de pana acum, in toate cele trei finale – nationala, regionala si globala – primii trei clasati si companiile pentru care lucreaza vor fi recompensati cu premii atractive.

Potential mare de reducere a consumului cu Volvo FH Drivers’ Fuel Challenge
Pentru editia din acest an a Drivers’ Fuel Challenge Volvo a pregatit o versiune speciala a modelului FH, cu I-Shift Dual Clutch si cu un pachet de servicii menite sa favorizeze obtinerea unui consum scazut de carburant: pachet carburant Long Haul, Consiliere Combustibil (abonament preplatit pentru un an), Dynafleet Combustibil&Mediu si Pozitionare (abonament preplatit pentru un an) si Curs de perfectionare pentru sofer.
I-Shift Dual Clutch ofera putere constanta, fara intrerupere de cuplu, si acceleratie lina si dinamica, fara a creste consumul de carburant, iar confortul in conducere este si el foarte bun chiar si in cazul unor activitati ce impun schimbarea frecventa a treptelor de viteza.
Astfel configurat, camionul are un potential de reducere a consumului cu pana la 10% datorita trainingului pentru soferi, pana la 7% datorita I-Shift, pana la 7% datorita Dynafleet Combustibil& Mediu, 5-6% datorita alinierii puntilor si rotilor si de pana la 5% datorita Consilierii Combustibil (cu mentiunea ca potentialul total, prin folosirea tuturor acestor echipamente si servicii, nu este suma reducerilor individuale).
Reamintim ca toate produsele si serviciile Volvo Trucks pentru imbunatatirea eficientei consumului sunt grupate sub conceptul „Fiecare picatura conteaza“.

Sfaturi de la un campion
Castigatorul finalei mondiale din 2014, Christian Scheifl, din Austria, de profesie inginer, ofera cateva sfaturi utile concurentilor din acest an: sa foloseasca viteza vehiculului si rularea libera de cate ori este posibil, sa nu depaseasca 82 km/h, deoarece vitezele mai mari cresc rezistenta aerului, sa anticipeze traseul si sa foloseasca energia cinetica a vehiculului cat mai mult posibil, sa foloseasca sistemul Cruise Control, sa fie atenti la presiunea turbo si sa foloseasca franele numai cand este necesar.

Articole similare