Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul VW Crafter, un vehicul bazat pe nevoia clientului

Clientii de vehicule comerciale au alte nevoi si cerinte comparativ cu cei care achizitioneaza autoturisme, de aceea asteapta de la producatori sa se plieze pe cerintele lor la cel mai mic cost posibil, fara ca acest lucru sa afecteze calitatea, a declarat Eckhard Scholz, presedintele Consiliului de Administratie VW Vehicule Comerciale. In prezent, mai spune acesta, zilele in care un van era folosit in sistem dual, atat pentru transportul pasagerilor, cat si pentru livrari, de exemplu, sunt pe sfarsite.
 

Astazi, vehiculele sunt adaptate aplicatiilor specifice pentru domeniul in care activeaza proprietarii lor. Scopul producatorului german este de a oferi solutiile specifice sectorului clientilor (VW a impartit clientii in opt grupuri specializate), dar in acelasi timp de a personaliza vehiculul pentru nevoile individuale ale celor care achizitioneaza produsele, la un pret echitabil raportat la performanta. Pentru un producator, pe langa Costul Total de Proprietate (TCO), orientarea catre client inseamna si cunoasterea exacta a dorintelor grupurilor de clienti, a ceea ce vor acestia de la vehiculul pe care il cumpara, a mai spus oficialul VW. Dar concentrarea pe client implica si furnizarea de sisteme de asistenta care sa il ajute pe sofer in munca sa de zi cu zi. In plus, vanurile devin tot mai confortabile si mai conectate la tehnologie, adevarate birouri mobile. De aceea, pentru clienti nu mai sunt atat de importante puterea motorului si cuplul, in comparatie cu conectarea smartphone-ului sau a tabletei la internet. Se estimeaza ca veniturile generate de functiile de conectivitate ale vehiculelor vor creste la 110 miliarde de euro pana in 2020. In cadrul VW Vehicule Comerciale, toate vanurile noi sunt dotate cu echipamentul DataPlug, care poate fi montat si ulterior si ofera managerilor de flota date despre vehicul (pozitie, consum, statistici referitoare la flota, jurnal de bord) prin intermediul unor aplicatii. De aceea, considera Eckhard Scholz, viitoarele vehicule comerciale usoare vor fi si mai eficiente, mai digitale, mai sustenabile si mai multifunctionale ca oricand, urmand a fi conectate prin intermediul celei mai noi tehnologii de retea wireless. „Cu noul Crafter am reusit sa imbinam orientarea catre client cu focusarea catre produs. Cu alte cuvinte, am dezvoltat acest vehicul din punct de vedere al clientului; departamentul de vanzari a condus sute de interviuri cu experti in trafic si in afaceri si au tinut trei evenimente speciale pentru condus cu mai multi clienti importanti.“ Noul VW Crafter va fi prezentat in premiera mondiala in cadrul IAA Hanovra 2016.

Articole similare