EMPL produce anual 30-40 de remorchere, deoarece unul singur necesita circa 1.500 de ore de munca, asa cum declara David Wimpissinger, reprezentantul carosierului austriac, iar termenul de livrare este de circa un an de la comanda. In Romania au fost vandute pana acum aproximativ 10 unitati. Pretul mediu al unei astfel de masini este de 350.000 de euro, dar durata de viata este de 12-15 ani daca este folosita in Europa sau de 10 ani daca merge in Rusia, unde distantele sunt mari, iar drumurile, proaste. In plus, caroseriile se pot reconditiona, „dar noi nu facem asta din lipsa de timp“.
In ceea ce priveste intretinerea/reparatiile si cheltuielile aferente, doar hidraulica necesita o atentie deosebita, dar EMPL lucreaza in acest sens cu Palfinger pentru ca „livram caroserii din Singapore in Brazilia si din Rusia in Africa, deci pentru client este importanta calitatea componentelor, ca si disponibilitatea pe stoc a pieselor de schimb“.
Sasiul este configurat special din punct de vedere al greutatii pe axe, al ampatamentului (5.600 mm) si al prizelor de putere. Iar suprastructura are patru compartimente, este din otel inoxidabil, include portbagaj cu nise pentru cutiile echipamentelor mobile, perete pivotant cu atasamente pentru prinderea lanturilor si a altor echipamente, pe ambele parti, cutii si sertare pentru echipamente, generator cu sertar, o suprafata antialunecare, cu sine, pe toata suprafata compartimentelor, lumini LED in compartimentele de depozitare, iluminare de jur imprejur, vinciuri de 20 t si vinci fata de 10 t, stivuitor ajustabil, variante de echipamente de remorcare pentru camioane, autobuze, semiremorci si remorci, valva telescopica de recuperare cu valva principala integrata cu franghie de ghidare si camere pe spate.