Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vigilenta clientilor este necesara oricate solutii de siguranta ofera platformele

In conditiile in care tot mai multe platforme ce pot juca rolul unei burse de transport, cum ar fi Facebook sau Skype, sunt gratuite, se ridica mai multe intrebari, care mai de care mai importante pentru utilizatori, respectiv pentru aplicatiile profesioniste. Cat de securizate sunt aceste medii on-line? Ar putea bursele de transport sa-si piarda clientii din cauza lor? Sau care ar mai putea fi rolul burselor? Despre aceste lucruri, dar si despre modul in care bursele isi pot ajuta clientii sa solutioneze incidente de plata sau despre cazuri particulare de acordare de despagubiri conform asigurarilor CMR si Cargo s-a discutat in cadrul Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania din 2016.
 

Trans.eu constata ca foarte multi transportatori folosesc Skype pentru a completa cursele, solutia fiind gratuita si avand ca singura conditie aceea de a fi acceptat in grupurile respective. „E alegerea lor asumata, la fel si in cazul grupurilor pe Facebook. Sunt solutii riscante. Noi oferim un mediu categoric mai sigur ca alternativa, in care sunt aplicate ratinguri unice cu privire la activitatea clientului, avem date si despre experientele transportatorilor cu expeditorul respectiv, ceea ce confera o transparenta foarte mare in ceea ce priveste calitatea lui de platitor, cu cine a mai lucrat, care e pozitia lui pe piata si gradul de incredere de care se bucura“, a mentionat Ovidiu Neculaiasa, Key Account Manager in Romania.
Iar Szilárd Cserny, sales manager TimoCom, este si el la curent cu faptul ca exista burse gratuite sau grupuri pe Facebook unde se pot posta camioane si marfuri si „cred ca nu sunt cele mai sigure, deoarece nu stiu ce verificari se fac si cu ce proceduri. Noi, pe de alta parte, suntem o bursa sigura si vrem sa ne mentinem asa evitand firmele care prezinta riscuri pentru clientii nostri. Iar numarul clientilor a crescut in ultimul timp in Romania, deci putem spune ca nu suntem afectati de aparitia atator platforme gratuite.“

Polita de casa de expeditii, obligatorie pentru carausii care posteaza marfuri
Dat fiind gradul inca destul de mare de suspiciune in legatura cu tranzactiile care se fac pe burse, Remus Nistor (director de vanzari Lutz Assekuranz) a fost solicitat sa explice ce se intampla daca o firma care a incheiat o polita de asigurare de caraus (deci nu de casa de expeditii) incredinteaza marfa si polita altui caraus si in timpul transportului apare un incident. Riscul in acest caz este ca, intr-adevar, carausul sa nu fie despagubit, deoarece numai polita de casa de expeditii acopera si riscul subcontractorului, in cazul in care polita acestuia nu functioneaza, din diverse motive. Dar daca un transportator ii da altuia o polita care nu e de casa de expeditii s-ar putea ca asiguratorii sa nu plateasca despagubirea.
TimoCom a gasit insa solutia la aceasta problema, pe bursa fiind posibila incarcarea de documente de transport, astfel incat sa se poata verifica politele, datorita unui serviciu lansat la IAA …

Articole similare