La inceputul lunii trecute, divizia de Vehicule Rulate a Cefin Trucks a organizat Camion Fest, un targ de camioane rulate devenit deja traditional in fiecare toamna si primavara, care si-a asteptat vizitatorii cu mai mult de 200 de autotractoare, semiremorci, basculante, betoniere si utilaje de constructii, cu o gama variata de Camioane Premium, cu servicii avantajoase de finantare sau cu oferte speciale si reduceri de pana la 5.000 de euro. Totul intr-o atmosfera campeneasca, trimitand la ideea de rodnicie. In ciuda ploii din a doua zi a evenimentului, numarul vizitatorilor a ajuns la 120, cativa dintre ei batand palma chiar pe loc pentru a achizitiona doua autotractoare Iveco Stralis si un DAF, o semiremorca si o autobetoniera Volvo.
Divizia de Vanzari de Vehicule Rulate a Cefin Trucks a livrat anul trecut 400 de unitati, din care 60% camioane din gama grea, 30% semiremorci si 10% camioane din gama medie, iar dupa primele noua luni din 2017 ajunsese deja la 250, astfel ca pana la final de an va fi egalat rezultatul din 2016. Iar de la 2018 se asteapta o crestere de cel putin 10-15%.
Firma are in permanenta pe stoc 170-200 de vehicule, in valoare de peste 2,5 milioane de euro, cele mai multe dintre ele (70-80% din total) provenind de pe piata romaneasca, inclusiv din operatiunile de trade-in care insotesc vanzarea de camioane noi Ford Trucks. Iar restul de 20-30% dintre vehicule, de import, au o vechime mai mica, de 3-4 ani. „Preturile camioanelor procurate din tara sunt mai mari“, explica Paul Draniceanu, directorul diviziei Camioane Rulate din cadrul Cefin Trucks, „deoarece in strainatate se lucreaza cu traderi, iar in tara se discuta cu proprietarii vehiculelor, ale caror asteptari sunt de obicei mult mai mari. Din pacate insa, calitatea vehiculelor din tara comparativ cu cele din strainatate este net inferioara in cele mai multe cazuri indiferent de varsta, marca, numar de kilometri etc.“