Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tinte tot mai ambitioase legate de eficienta, siguranta si confort

Una dintre provocarile majore de pe piata de transport este volumul de marfuri in crestere continua, alaturi de presiunea tot mai mare asupra timpului si costurilor, de retelele de trafic care isi ating limitele si de restrictiile impuse in legatura cu emisiile. In acest context, Mercedes-Benz a organizat, la sfarsitul lui iunie, la fabrica din Wörth, evenimentul FutureLab, in cadrul caruia si-a expus, in sapte workshop-uri, viziunea legata de viitorul camioanelor si al transportului, viziune care are in prim plan patru directii: Connected, Autonomous, Shared & Services si Electric (CASE).
 

Workshop-ul „Gandire digitala” a pus in evidenta valoarea adaugata pe care o aduce MB camionului viitorului prin activitati constante de networking in beneficiul celor implicati, in contextul in care logistica este caracterizata tot mai mult de digitalizare, Blockchain, Big Data, IoT si inteligenta artificiala. Cu ajutorul FleetBoard – care conecteaza in prezent 220.000 de vehicule apartinand la peste 7.000 de clienti din mai mult de 40 de tari si propune, asa cum declara reprezentantii companiei, cel mai inalt grad de protectie a datelor – MB dezvolta solutii personalizate care raspund la problemele pe care clientii le intalnesc zilnic. Datorita celor circa 400 de senzori, un camion modern ofera deja o cantitate foarte mare de informatii. Iar softul FleetBoard contine 100 de milioane de linii de cod – mai multe decat un avion intercontinental – date ce pot fi folosite pentru a dezvolta servicii care sa creasca eficienta transporturilor.

Articole similare