Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Digitalizare si automatizare

Piata europeana de transport este in crestere sustinuta, in conditiile in care consumul bate in fiecare an noi recorduri, iar comertul online se dezvolta intr-un ritm accelerat. O asemenea anvergura nu este insa ferita de amenintari, cele mai mari fiind presiunile politice pentru limitarea emisiilor poluante, schimbarile legislative prefigurate si clivajul vest-est, precum si criza de soferi. Dezvoltarea tehnologiilor alternative, implementarea sistemelor autonome si digitalizarea sunt cateva dintre solutiile gasite de constructorii de camioane pentru a veni in intampinarea cerintelor din industrie, dar tehnologia are pretul ei, iar ritmul de implementare trebuie sa fie adaptat posibilitatilor. La conferinta pre-IAA organizata de VDA, asociatia producatorilor auto din Germania, la jumatatea lunii trecute, managerii principalilor producatori de vehicule au atras atentia asupra realitatilor zilelor noastre si a problemelor cu care se confrunta industria de profil.
 

Industria vehiculelor comerciale se dezvolta bine, astfel ca la sfarsitul lui mai 2018 piata vest-europeana era in crestere cu un procent comparativ cu anul trecut, a aratat Bernhard Mattes, presedintele VDA, asociatia care organizeaza la fiecare doi ani IAA Hanovra. Astfel, in total au fost vandute aproape 125.000 de camioane grele, acesta fiind cel mai mare volum atins din 2008 si pana acum. Piata de profil a fost in crestere si in celelalte state membre UE, dar si in Rusia, in timp ce segmentul utilitarelor usoare a cunoscut o crestere de 4% in primele cinci luni ale acestui an.

Articole similare