Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Succesul nostru sta in atentia pe care o acordam afacerilor clientilor nostri”

Cu un nume german si cu ambitia care ii caracterizeaza pe multi producatori turci, Kässbohrer isi propune sa cucereasca piata europeana cat mai curand si sa devina cel de-al treilea jucator de pe continent, dupa Schmitz si Krone. Cu experienta si capacitatile de productie extinse ale Tirsan, Kässbohrer vrea sa ajunga cel mai mare furnizor de semiremorci specializate din Europa. Astfel, daca la prelate nu poate realiza volumele celor doi lideri germani, la basculante, trailere agabaritice, semiremorci-siloz sau cisterne Kässbohrer este un producator competitiv, datorita volumului mare de unitati de nisa vandute, avand cea mai extinsa gama din Europa. Proprietar al marcii Kässbohrer din 2002, Tirsan si-a invitat in aceasta vara clientii la uzina sa din Ulm, unde Karl Kässbohrer a inceput sa produca vehicule in urma cu 125 de ani, pentru a le prezenta cele mai noi inovatii dezvoltate, dar si pentru a discuta impreuna despre tedintele pietei de transport si despre cum acestea si noile reglementari influenteaza industria constructoare de vehicule.
 

Producatorul si-a adus alaturi si partenerii furnizori de autotractoare, dar si de anvelope, sisteme de franare etc., autoritati locale si centrale, precum si cateva start-up-uri ale caror aplicatii le vom putea vedea in anii care vin atat pe produsele Kässbohrer, cat si pe alte vehicule. Astfel, pe langa aprecierea patentelor inregistrate in trecut de Kässbohrer, proprietarii actuali au evidentiat preocuparea pentru a ramane la fel de inovativi.
Am stat de vorba cu Iffet Türken, membru al Consiliului de Administratie Kässbohrer, despre strategia producatorului si planurile sale pe piata romaneasca.

Articole similare