Ford Trucks va reprezenta surpriza anului la IAA Hanovra, unde isi va lansa in premiera noul camion pentru transport pe distante lungi. Complet schimbat, noul greu de la Ford va purta si un nou nume, care arata legatura cu producatorul american si „ADN”-ul deja absorbit dupa ani de productie a vanurilor Transit, Custom si Courier la Kocaeli. Cu o cabina complet noua, cu scaune confortabile, ajustabile pe toate partile, cu doua banchete – cea de jos reclinabila, iar cea de sus complet pliabila pe peretele din spatele cabinei – cu spatii de depozitare ingenios gandite, cu un volum total de circa 800 l, noul model produs in Turcia „vorbeste” aceeasi limba ca si producatorii consacrati din vestul Europei, avand in pregatire o cutie de viteze proprie cu 16 trepte, care, impreuna cu motorizarea proprie si axa spate, de asemenea de conceptie proprie, ii vor asigura un cost total de proprietate (TCO) extrem de atractiv. Iar serviciile de conectivitate disponibile de la lansare ii vor garanta disponibilitatea („Uptime”), oferind posibilitatea diagnosticarii de la distanta. Cu multe echipari de top in standard, noul model va fi oferit si la un pret sub cel al celorlalte modele concurente.
Cu doua saptamani inainte de lansarea oficiala de la IAA Hanovra, Ford Trucks a prezentat noul camion pentru distante lungi membrilor juriului International Truck of the Year, competitie pentru care candideaza anul acesta alaturi de Scania Seriile L/P si Volvo LNG. Chiar daca dezvaluirea noului nume inca este confidentiala pana pe 19 septembrie, ziua presei de la IAA, iar fotografiile de la interior vor putea fi aratate doar dupa aceasta data, m-am bucurat sa pot conduce in premiera camionul Ford, care cu siguranta va avea un cuvant de spus pe piata europeana. Iar in Romania cu atat mai mult cu cat tara noastra este una dintre cele mai active pentru Ford Trucks in Europa.