Cu un 2018 „destul de ciudat“ din punct de vedere al migratiei camioanelor in Europa, ceea ce a dus la fluctuatii de tarif in functie de disponibilitatea flotelor, Transgor Logistik, a carei activitate principala o reprezinta expeditiile, estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de doua cifre, pana aproape de 10 milioane de euro. In ciuda concurentei, a problemelor generate de disponibilitatea carausilor care duc lipsa de soferi sau a reglementarilor europene din ce in ce mai aspre, compania ieseana crede ca segmentul intermedierilor va continua sa creasca proportional cu cererea de transport, motiv pentru care si-a marit aria de acoperire prin deschiderea a doua noi puncte de lucru, in Bucuresti si Cluj-Napoca.
Transgor Logistik a pornit la drum in 1994, ca transportator. Astazi, cea mai mare parte a activitatii o reprezinta expeditiile (circa 60% din cifra de afaceri) in timp ce restul procentelor sunt impartite intre transporturile cu flota proprie, distributia prin reteaua Pall Ex – al carei membru a devenit in 2013 – si serviciile de depozitare. Mai nou, la cererea clientilor, compania ieseana a introdus in portofoliul sau de servicii si transportul aerian si maritim, care deocamdata ocupa procente destul de mici, dupa cum explica Andy Pavlovici, Business Development Manager. „Este un serviciu in dezvoltare. Lucram prin intermediul unor parteneri – in mod special in Portul Constanta – si avem o medie lunara de 15 TEU. Nu facem grupaje. Preluam numai containere complete. Pe aerian, lucram tot prin intermediul unor parteneri in aeroportul din Otopeni, insa activitatea este inca la inceput. Pana acum, cele mai multe transporturi au fost catre SUA.“