CNH Industrial a anuntat, in 2019, noul plan de business „Transform2Win” pentru urmatorii 5 ani (2020-2024), ale carui obiective sunt, printre altele, cresterea vanzarilor cu 5% pe an, majorarea investitiilor anuale in dezvoltare de produse in valoare totala de 13 miliarde de dolari pana in 2024, ajustarea marjei EBIT a activitatilor industriale pentru a ajunge la 8% pana in 2022 si pana la 10% in 2024 (mai mult decat dublu fata de nivelurile actuale), dar si separarea activelor „On-Highway” (vehicule comerciale si productie de motoare) de activele „Off-Highway” (vehicule pentru constructii, agricultura si alte aplicatii speciale). Planul se bazeaza pe un set de programe strategice care urmeaza sa fie implementate, fiind vizate valorificarea oportunitatilor de crestere a vanzarilor, eficientizarea productiei si optimizarea utilizarii activelor si a programelor de dezvoltare. Giannerico Griffini, presedintele juriului international de presa Truck of the Year, a discutat cu presedintele Iveco Brand, Thomas Hilse, despre cum se va modifica planul cincinal al Iveco in contextul pandemiei Covid-19.
Tranzit: Cum se va transpune strategia CNH Industrial Transform2Win in realitate?
Thomas Hilse: Cel mai important este faptul ca strategia ramane valabila; nimic nu s-a schimbat, in ciuda situatiei fara precedent in care ne aflam. Avem un obiectiv pe termen lung, chiar daca termenul limita pentru implementare se va modifica putin.