Testele efectuate cu noile motoare nu mai includ atat de mult cicluri de teste in laborator, intrucat se impun teste mai apropiate de operarea de zi cu zi a vehiculelor. Coordonarea eficienta a operatiunilor de tratare a emisiilor este mai dificila in conditiile noului regim de testare, pentru ca eficienta este strans legata de managementul temperaturii de functionare a sistemului.
Masurarea foarte precisa a emisiilor de particule si restrictiile impuse privind cantitatea acestora i-au determinat pe toti producatorii sa foloseasca filtrul de particule. Practic, masa de particule este acum corelata cu numarul acestora, astfel ca procesele anterioare de masurare nu mai sunt capabile sa determine cu precizie nivelul atat de scazut al particulelor, asa cum este cerut de Euro 6. A fost necesara, asadar, dezvoltarea unui nou sistem de testare. Noul echipament de masurare a fost specificat pentru celule de testare distincte.
Uniunea Europeana va introduce in scurt timp sisteme portabile de masurare a emisiilor pentru vehi-culele aflate in operare, pentru a verifica daca nivelul acestora ramane conform standardului Euro 6 in conditii normale de operare pe durata de exploatare a vehiculului.
…