Potrivit estimarilor oficialilor Nissan, piata europeana pe segmentul pick-up-urilor este de 120.000-130.000 de unitati pe an, cu potential de crestere, ceea ce a atras atentia si altor producatori care nu au avut niciodata vreo experienta cu asemenea produse. Volkswagen si-a facut intrarea deja de cativa ani pe piata, iar acum urmeaza Renault, Daimler si Fiat, ultimii trei prin adaptari ale Nissan Navara si Mitsubishi L200. Aglomeratia de pe acest segment arata clar ca piata de pick-up-uri ofera oportunitati profitabile.
Chiar daca Renault a anuntat ca va intra pe piata pick-up-urilor cu modelul Alaskan, construit pe platforma Navara, reprezentantii Nissan nu vad in asta un posibil factor de reducere a vanzarilor. „Formam impreuna o alianta: Renault produce pentru noi NV 400, iar noi vom produce Alaskan pentru ei. Filosofia pe care se bazeaza aceasta alianta este sa nu avem doua vehicule identice vandute de doua retele, trebuie sa avem …