Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Parteneriatul, o solutie de crestere

In lipsa contractelor transportatorilor locali cu cel mai mare producator de materie prima din zona, combinatul siderurgic ArcelorMittal Galati, piata de service de vehicule comerciale va cunoaste o stagnare in 2017, chiar un regres, este de parere Dan Neagu, administratorul service-ului de autotractoare si semiremorci One Stop Workshop. Pe de alta parte, pentru ca lucrurile sa evolueze, pentru o mai mare vizibilitate pe piata si o dezvoltare mai puternica pe orizontala, un parteneriat este solutia ideala, asa cum afirma Mihail Sirbu, tehnician in cadrul Galtir Service, devenita recent unul dintre partenerii pe zona de sud-est a retelei Q-Service Truck.
 

One Stop Workshop (OSW), partener in reteaua de service Eurospeed, si-a inceput activitatea in martie 2012 in apropierea combinatului siderurgic ArcelorMittal, intr-un spatiu inchiriat, pe o suprafata de aproximativ 350 m2, avand patru posturi de lucru, prevazute cu canal. In doi ani insa urmeaza sa se mute in spatiul propriu, chiar peste drum, pe un teren de circa doua hectare, unde deja s-a obtinut autorizatia de constructie pentru o hala de 705 m2 (in total vor fi doua hale, cea de-a doua urmand sa fie depozit). Viitorul service de autotractoare va avea sase posturi de lucru, cu tot atatea travee, fiecare a cate 24 m. Investitia in cele doua hale si in amenajarea terenului se ridica la aproximativ 200.000 de euro, utilajele urmand sa fie relocate din actualul sediu. „Am dorit sa am un service la standarde mai inalte, dar in aceeasi zona accesibila a Galatiului – intrarea dinspre Ardeal, Constanta, Bucuresti – cu un tranzit bun de camioane“, isi justifica alegerea Dan Neagu, administratorul OSW.

Mecanicii OSW, specialisti DAF
Cei sapte mecanici, doi electricieni si un sudor angajati ai OSW repara toate tipurile de autotractoare, insa sunt specializati pe DAF si MAN (90% din contracte), acest ultim brand regasindu-se in parcul auto al multor clienti de-ai companiei. In afara de autotractoare, service-ul galatean repara si semiremorci, insa intr-un procent mic, sub 10%, doar pentru clienti importanti. Ca tip de interventie, pe primul loc se afla reparatiile la sistemele de franare si pneumatic (supape, perne etc.), apoi la sistemul electric si partea de motor si transmisii. „Nu efectuam reparatii complexe, de tipul indreptari de sasiuri. In rest, facem cam tot, inclusiv geometrie si incarcari de freon. Reparam motoare si cutii de viteza destul de frecvent, mai ales ZF, care se gasesc nu numai pe camioanele DAF si MAN, dar si pe Iveco“, explica Dan Neagu. Diagnosticarea pentru gama de vehicule DAF se face cu echipamentul de diagnoza DAVIE (DAF Vehicle Investigation Equipment), in timp ce pentru diagnoza multimarca se foloseste Texa Axone 4.

Cerere mare de piese after market
Pe o suprafata de circa 180 m2, service-ul dispune si de un depozit de piese, majoritatea de origine DAF, dar si aftermarket. „Desi cererea este mai mare pentru piese aftermarket, avem o oferta buna si la piese de origine …

Articole similare

Ad