Eurocargo e usor de condus chiar si in centrele oraselor, datorita cabinei compacte, unghiului de bracare foarte mare, de 52O, si razei de virare stranse, incepand de la 11 m, dar ofera performante bune si in timpul curselor lungi si al misiunilor dificile, deoarece poate avea motor de 300 CP si cuplu de 1.050 Nm. Sasiul are o structura complet libera pe fata superioara si permite lungimi de carosare de la 4.135 la 10.550 mm, pentru a fi usor de transformat pentru o gama larga de aplicatii, de la livrare urbana la lucru pe santier si la servicii municipale.
Eurocargo este foarte versatil si din punct de vedere al greutatii totale (de la 6,5 la 18 t), al puterii maxime a motorului (140-300 CP), al transmisiei (sapte cutii manuale, trei automatizate si trei automate), al ampatamentelor (12 dimensiuni disponibile, de la 3.105 la 6.570 mm), al tipurilor de cabina (scurta, lunga si de echipaj, 6+1) si al inaltimii acoperisului (jos si suprainaltat). In total, prin combinarea acestora, rezulta peste 11.000 de versiuni disponibile din fabrica.
Eurocargo are si cel mai mic consum din categoria sa, iar motoarele Tector sunt disponibile in versiuni Euro 5/EEV, ofera cel mai bun raport dintre cuplul motor si cilindreea totala, este disponibil la turatii joase (cuplul maxim e livrat de la 1.200 rpm si e constant pe o plaja larga de turatii, pentru schimbare mai rara si mai lina a treptelor si mai mult eficienta). Iar intervalele de service mari (pana la 80.000 km pentru uleiul de motor si pana la 300.000 km pentru cel de transmisie) reduc costurile de operare. Toate versiunile 4×2 au frane disc pe ambele punti, cu discuri si placute marite la modelele de 6-10 t, iar cele de peste 12 t sunt dotate cu ESP, ASR si EBL cu ABS, care permite o actiune calibrata a fortei de franare, astfel incat toate rotile mentin o aderenta foarte buna pe teren.
Pozitia de conducere este ergonomica si permite acces usor la comenzile accesoriilor, iar din punct de vedere al vizibilitatii Eurocargo este un campion al gamei sale, datorita dimensiunilor generoase ale parbrizului si geamurilor laterale si ale celor sase oglinzi retrovizoare.
…