Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

RENAULT-TRUCKS

Renault Trucks comercializeaza Maxity, de 3,5 t greutate totala, care poate incarca aproape 1,2 t, in diferite configuratii de caroserii: bena, gunoiera, duba inchisa, platforma etc. Vehiculul este disponibil in variante de 2,8, 3,2 si 3,4 t, cu roti simple, sau de 3,4 si 4,5 t, cu roti duble, si are doua motorizari: DXi 2,5, de 110 si 130 CP la 3.600 rpm, cu un cuplu maxim de 250 Nm la 1.600 rpm, respectiv 270 Nm la 1.800 rpm, si DXi3 de 150 CP. Gama Maxity dispune de cutii de viteze cu 5 si 6 trepte, adaptate la diferite utilizari.

Constructorul francez mai propune Maxity II, cu transmisie robotizata, filtru de particule si cabina reorganizata.
Iar versiunea cu motor electric este la a doua faza de dezvoltare si a si fost vanduta in cateva unitati.
Gama de distributie a Renault Trucks include Midlum (disponibil in versiuni sasiu-cabina, cu greutati maxime admise de 7,5-18 t) si Premium Distribution (autosasiu si tractor cu mase maxime autorizate de 18-26 t), din care s-au dezvoltat mai multe modele, pentru a acoperi o gama cat mai larga de utilizari. Midlum este echipat cu motoare DXi5 de 180 si 220 CP si DXi7 de 270 si 300 CP si are cutii de viteze automatizate, configurate pentru specificul domeniului.
Iar cu noua transmisie Optitronic se vor imbunatati costurile de exploatare datorita sistemului de control electronic, care permite adaptarea la orice situatie.
Atat Midlum, cat si Premium Distribution au cabine cu trei variante de lungimi: 1,60 m (cabina scurta), 2 m (Global) si 2,2 m (Global Night, cu cuseta).
Premium Distribution, echipat si el cu motor DXi7, are in plus fata de Midlum o versiune de 320 CP si dispune si de DXi11 cu 370-450 CP (ultima pentru transport de autoturisme). Clientii pot alege dintre sase cutii de viteze diferite, patru manuale (cu 6, 9 si 16 trepte) si doua automatizate Optidriver, in combinatie cu DXi11.
Premium Route are motorizari de 380, 440 si 480 CP si este disponibil cu pachetul de echipari Optifuel, care include cutie automatizata cu 12 trepte, pentru economii intre 4 si 7% in planul consumului, sistem Infomax de management al parcului auto si curs de instruire a soferului cu privire la tehnicile de conducere economica, ce va permite o economie de pana la 15% la nivelul flotei.
Premium Lander are o noua gama extinsa, dedicata aprovizionarii santierelor, asociind o sarcina utila cu 60-120 kg mai mare, in functie de configuratie, cu capacitati de motricitate si de robustete. Vehiculul este echipat cu motoare DXi7 si DXi 11, ultimul avand optional cutie de viteze robotizata Optidriver+, pentru o schimbare rapida a treptelor si o reducere a consumului de carburant cu pana la 3%. Motorul DXi 7 este oferit in trei versiuni, de 240, 280 si 320 CP, cu cuplu maxim de 1.200 Nm, iar DXi11, cu 370, 410 si 450 CP, cu cuplu maxim de 2.140 Nm.
Din 2010, Renault propune OptiTrack, bazat pe Premium Lander 4×2, dar care are transmisie 4×4 temporara, cu 490 kg mai usor decat un camion 4×4 traditional, ceea ce duce la un consum cu pana la 10% mai mic.
Kerax este disponibil cu doua versiuni de sasiu – medium si heavy – asigurand performante optime in conditii de exploatare dificile. Sasiul este din otel extrem de rezistent la greutate si torsiune, iar axa fata permite o sarcina de 9 t si instalarea unei macarale de mare capacitate in spatele cabinei. Kerax este disponibil in versiuni 4×2, 4×4, 6×4 si 6×6 sasiu si tractor, plus 8×4 sasiu, avand aceleasi motorizari si cutii de viteze ca Premium Lander.
Cu un design bine definit si o cabina cu spatiu de depozitare generos si mai mult confort pentru sofer, Renault Magnum este echipat cu motor DXi13 de 440, 480 si 520 CP si cupluri de 2.200, 2.400 si 2.550 Nm si cu transmisie Optidriver in standard.
Renault Trucks propune si o gama noua de accesorii full-eco pentru camioane, care completeaza oferta generala, impartita pe mai multe segmente: eficienta/consum redus de carburant, siguranta, confort si tunning.

Articole similare

Ad