Autotractorul Econic cu semiremorca cu sistem de propulsie pe gaz este adecvat pentru utilizarea in timpul noptii sau dimineata devreme, pentru aprovizionarea magazinelor din oras, distributie de echipamente si operatiuni pe distante scurte. Motoarele garanteaza o functionare silentioasa si un consum mic, iar cutia de viteze automatizata cu sase trepte transmite putere catre roti fara a inregistra pierderi, chiar si in traficul foarte aglomerat cu opriri dese.
Noile modele Unimog sunt mai compacte si mai agile. Unimog U216 si U218 au variante de ampatament mai scurte decat cele din generatia anterioara, fiind proiectate pentru situatii in care fiecare milimetru conteaza. Variantele de 7,5-10 t cresc capacitatea de a rezolva sarcinile dificile si variate la care sunt supuse. Noile generatii de Unimog U 423, U 427 si U439 au motoare de patru si sase cilindri, Euro 6, cu puteri intre 156 si 299 CP. Varful de gama este reprezentat de noile versiuni U 4023/ U5023, cu o flexibilitate extrema si o robustete desavarsita a sasiului, avand astfel cea mai mare capacitate de trecere in teren accidentat.
Pentru distributie, MB ofera noul Atego, despre care puteti citi mai multe in articolul dedicat camioanelor lansate in 2013.
Pentru distributie grea pe distante medii, Antos poate avea trei tipuri de cabine – ClassicSpace scurta si medie, cu cea medie disponibila si in varianta cu podea plana, pentru camioanele cu agregat frigorific, de exemplu. Camionul este disponibil ca autotractor cu doua sau trei axe si ampatamente de la 2.650 la 4.000 m, autosasiu cu doua axe si 11 lungimi ale ampatamentului, de la 3.700 la 6.700 mm, precum si autosasiu cu trei axe, cu anvelope duble. Ampatamentele sunt in trepte de cate 30 cm, iar pentru montarea unor caroserii speciale sau console sunt disponibile in cadru gauri din 5 in 5 cm in lungime si inaltime. Antos poate fi echipat cu motoare din gama BlueEfficiency Power, cu sase cilindri in linie: OM 470 (cu 326, 360, 394 si 428 CP, pentru sarcini grele, considerat de reprezentantii MB cel mai bun compromis intre eficienta si putere) si OM 936 (cu 238, 272, 299, 320 sau 354 CP la 1.800 rpm, cel mai puternic de pe piata vehiculelor pentru sarcini medii, care promite economii de carburant) – alaturi de binecunoscutul OM 471 (de 421, 449, 476 si 510 CP) si de OM 473, cu 630 CP – cel mai puternic. Acestea sunt insotite standard de transmisia automatizata PowerShift 3, cu opt sau 12 trepte, care permite un consum redus de carburant …