Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TRANSPORT DE MARFA / Iveco

Modelul Iveco pentru distributie, Eurocargo, a fost relansat in 2013, drept pentru care despre el puteti citi mai multe in articolul dedicat camioanelor innoite anul trecut.
Trakker este destinat transportului de agregate si de beton, intretinerii drumurilor si transporturilor exceptionale, dar si interventiilor in situatii de urgenta – pompieri, protectie civila etc. – si de aparare.
 

Este disponibil ca autosasiu (cu masa totala maxima de pana la 40 t) si autotractor (pana la 56 t cu semiremorca), cu doua motoare, de 8 si 13 l, cu 360-500 CP, cinci cutii de viteze manuale cu 16 trepte si automatizate EuroTronic cu 12 si 16 trepte, doua cabine (scurta, Active Day, si lunga, Active Time), acoperis jos si inalt, 2-4 axe, si cu tractiune spate sau integrala. Iar prin combinarea acestor caracteristici cu o gama larga de sasiuri, suspensii si rapoarte finale de transmisie rezulta peste 1.700 de versiuni Trakker disponibile din fabrica.
Motoarele Cursor cu turbina cu geometrie variabila ofera putere si cuplu mari, usurinta in condus si solutii specifice pentru reducerea consumului de combustibil si a timpului de imobilizare a vehiculului. Cuplul maxim este disponibil chiar si la turatii foarte joase si pentru un domeniu extrem de larg de utilizare. Toate motoarele (cu exceptia celui de 410 CP) sunt echipate cu frana de motor cu decompresie Iveco Turbo Brake, complet integrata in sistemele de franare principal si auxiliar (retarder), care garanteaza siguranta maxima si costuri mici de operare.
Sasiul din lonjeroane cu sectiune „C” din otel de inalta rezistenta este disponibil in doua grosimi, de 7,7 si 10 mm, iar suspensiile pot fi mecanice cu arcuri parabolice, semi-eliptice sau pneumatice cu patru perne de aer si cu sistem de control electronic (ECAS).
Trakker dispune de ABS, EBL si, la cerere, ASR. Iar datorita optiunii „offroad mode“ este posibila dezactivarea functiei ABS si deci blocarea rotilor in timpul franarii (pana la maximum 15 km/h), aspect util pentru negocierea pantelor abrupte cu suprafata alunecoasa. Odata ce viteza depaseste 15 km/h ABS este reactivat automat.
Noul Stralis Hi-Way are motor Euro 6 cu sistem de evacuare bazat doar pe SCR, care cantareste cu 150 kg mai putin decat motorul Euro 5. Neavand nevoie de EGR si, deci, nici de un sistem mai mare de racire, noile motorizari Cursor dezvoltate de Fiat Powertrain Technology au suferit modificari minime la nivelul structurii, …

Articole similare

Ad