Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Reorganizarea continua in 2014

In august 2013 s-a infiintat Iveco Truck Services (ITS), un nou dealer de vehicule comerciale noi si second-hand, detinut 100% de Iveco. Acesta opereaza pana acum in cinci centre de vanzari si service si se ocupa atat de vanzarea de camioane noi si rulate, cat si de dezvoltarea de servicii after-sales si de vanzarea de piese de schimb originale Iveco. Astfel, reteaua Iveco este reorganizata, actiune care va continua si anul acesta.
 

Prin infiintarea propriului dealer, Iveco Romania are posibilitatea de a garanta clientului un singur interlocutor si atunci cand vinde un camion, dar si atunci cand are probleme tehnice si trebuie sa mearga in service. Crearea unui dealer de proprietate nu este o noutate in reteaua Iveco europeana, acest concept exista deja in Franta, Germania sau Austria. Prin intermediul acestor companii Iveco isi asigura o prezenta mai apropiata in piata. ITS este insa primul dealer de proprietate din zona Europei Centrale si de Est.
Iveco are cinci puncte ITS, doua in Bucuresti si cate unul in Targoviste, Focsani si Oradea. Reteaua de dealeri si puncte de service este completata insa de Briari’s si Romil, cu cate trei locatii, Verbita Truck in Arad si Dunca Service.
„Nu excludem, desigur, sa mai apara si alti parteneri pe harta Iveco in Romania. Ne dorim acoperirea optima a teritoriului atat direct, prin dealerul de proprietate, cat si prin partenerii nostri, de aceea incercam o impartire echilibrata a responsabilitatilor pe zone”, a declarat Victor Ilinca, director general Iveco Romania. In contextul actual de piata, o prezenta directa a producatorilor este intalnita la majoritatea.

2014, anul Euro 6
Anul trecut Iveco Romania s-a concentrat pe vanzarea de camioane Euro 5, promovarea noului model Euro 6 urmand sa inceapa de anul acesta, cand vor avea loc si demonstratii si teste de consum. Testele efectuate in Italia au aratat ca versiunea Euro 6 are un consum de combustibil egal cu varianta Euro 5. Diferenta de pret este in jur de 10%, care, in functie de motorizare, se traduce intr-o diferenta de 6.000-7.000 de euro. Inca de anul trecut se derulau discutii pentru comenzi de camioane Euro 6. Primul Stralis Euro 6 fiind prezentat pe piata cu ocazia evenimentului „Ziua Portilor Deschise“ din octombrie. Este vorba de versiunea cu motor de 13 l si 500 CP, dotat cu un pachet de lux, special pregatit in Slovenia.
Inca de la sfarsitul anului trecut motorizarile Euro 6 au devenit disponibile pentru intreaga gama de produse Iveco, incepand cu Eurocargo si terminand cu Daily, …

Articole similare

Ad