La doar cateva luni de la lansarea oficiala a seriei T de la Renault, compania romano-italiana Autotransport Golo Piergiorgio, cu sediul langa Oradea, se mandreste deja cu achizitia primului camion Renault T Euro 6, cu echipare standard si motorizare de 520 CP. Si, pentru ca, de cate ori Renault Trucks lanseaza un model nou, proprietarii companiei isi doresc imediat cel putin un exemplar in curte, chiar si in ciuda crizei, din cele 60 de camioane ce formeaza parcul actual, circa 80% apartin producatorului francez, numai anul trecut compania achizitionand inca opt unitati.
In plus, daca se vor verifica si in practica toate caracteristicile promise de producator in fisa tehnica, in special privind consumul si fiabilitatea, compania a prevazut in buget, pentru anul acesta, o achizitie mult mai masiva.
Companie cu capital integral privat si circa 50 de angajati in Romania, Autotransport Golo Piergiorgio efectueaza transporturi interne si internationale de marfuri cu temperatura controlata (marfuri perisabile, congelate sau refrigerate, la temperaturi cuprinse intre -20 si 25 OC), precum si transporturi agabaritice cu semiremorci cu trei si patru axe extensibile pe lungime. Parcul auto cuprinde in prezent 60 de camioane dotate cu sistem de monitorizare prin GPS, cu semiremorci frigorifice de 22 t, prevazute cu termograme digitale si carlige. Dintre acestea, 27 de unitati sunt inmatriculate in Romania, iar restul la filiala din Italia. „Camioanele efectueaza in principal transport extern, preponderent in si din Italia, Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria si Republica Moldova, urmand sa dezvoltam, impreuna cu partenerii, si cursele spre Ucraina si Rusia“, a precizat Nicolae Bendre, administratorului filialei locale, subliniind ca in Romania livrarile le face in special catre marii retaileri.
Investitia se amortizeaza in doi ani
Si, pentru ca transportul cu temperatura controlata nu necesita optiuni speciale in ceea ce priveste echiparea autotractorului, noul model Renault Trucks din seria T a fost achizitionat in varianta standard. „Consider ca raportul calitate/pret este foarte bun, mai ales ca, fiind Euro 6, imi va aduce economii considerabile la plata taxelor de autostrazi“, a punctat Nicolae Bendre, mentionand ca fiecare achizitie are ca scop dezvoltarea flotei si nicidecum innoirea acesteia. „Ne-am gandit sa marim flota dupa cum isi dezvolta retailerii parteneri retelele din Romania. Iar achizitia preponderenta de vehicule Renault isi are inceputul in experienta proprie din armata franceza, unde toate masinile care apartineau producatorului autohton se comportau exemplar in conditii extreme.“
Noul Renault T Euro 6 este prima achizitie a companiei nu din resurse proprii, ci prin finantare din sistemul Renault Trucks. „Noul model a iesit pe piata mai repede decat am reusit sa strang banii, in situatia in care anul trecut am achizitionat mai multe camioane si remorci, si a trebuit sa pun deoparte si 30.000-40.000 de euro cash-flow pana cand …