Caddy are ESP in standard pentru toate versiunile si beneficiaza optional de transmisia automata DSG cu dublu ambreiaj si cu sase sau sapte trepte, precum si de asistentul la plecarea din rampa.
Spatiul interior este usor de configurat de la doua locuri plus spatiu de incarcare la sapte locuri, iar compartimentele de depozitare sunt numeroase.
Pentru un plus de spatiu este disponibila o varianta de caroserie cu 47 cm mai lunga. Randul al doilea de scaune poate fi detasat complet si astfel, pentru Caddy cu cinci locuri, rezulta un volum util de pana la 3.030 l, iar pentru Caddy Maxi, de 3.880 l. Dotand Caddy Maxi cu pachetul Flexseat-Plus, lungimea disponibila pentru incarcare (pe partea insotitorului) se mareste usor peste 3 m, iar volumul de incarcare creste pana la 4,7 m3. Variantele pentru uz comercial sunt Furgon si Kombi si reprezinta volumul cel mai mare de vanzari. In plus, exista doua linii de echipare cu confort sporit, Trendline si Comfortline, care dispun de o dotare de serie foarte bogata, precum si variantele Caddy Edition 30, Cross Caddy (despre care puteti citi mai multe in articolul dedicat vanurilor lansate in 2013) si Caddy cu Bluemotion (care, cu un consum minim de 4,5 l, este cel mai economic Caddy al tuturor timpurilor).
Amarok este disponibil in variantele Cabina Dubla si Cabina Simpla si este echipat cu doua motoare ecologice: 2.0 TDI de 140 CP si 2.0 BiTDI de 180 CP. Ambele sunt disponibile cu transmisie manuala in sase trepte, iar cel de-al doilea poate fi achizitionat si in varianta A8, cu cutie de viteze automata. Amarok 4MOTION, cu tractiune integrala selectabila si un „4” rosu in logo, reprezinta alegerea ideala pentru calatoriile peste munti si vai. Pentru cele mai dificile trasee este disponibil si un reductor, care va face ca trecerile complicate din off-road sa fie usor de stapanit. Iar Amarok 4MOTION cu un „4” negru reprezinta tractiune integrala permanenta si un nivel sporit de confort. Amarok este disponibil in trei versiuni diferite de transmisii: tractiune integrala permanenta, tractiune integrala selectabila (ambele 4MOTION) si tractiune spate (4×2). Cea din urma reprezinta versiunea de intrare in gama si ar trebui sa atraga clientii interesati in principal de stilul de caroserie pick-up si de versatilitatea utilizarii sale.
…