Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un an putin mai bun decat 2013

2014 a fost pentru Hochstaffl un an ceva mai bun decat 2013 si din punct de vedere al numarului de semiremorci Kögel noi vandute – circa 160 de unitati, fata de 141 – si din punct de vedere al numarului de vehicule rulate: circa 300, fata de 50. Iar pentru 2015 se asteapta rezultate cel putin la fel de bune pe ambele segmente.

Asa cum apreciaza Michael Hochstaffl, administratorul dealerului autorizat Kögel in Romania, nivelul atins in 2014 pe piata noastra este foarte bun, dat fiind faptul ca parteneriatul cu producatorul german dureaza doar de doi ani, si, „daca pana acum am vandut mai mult vehicul cu vehicul, vrem sa incepem sa vindem si flote si sa inregistram cresteri tot mai mari ale vanzarilor, pana la cel putin 200 de unitati in 2015“.
 

Compania a avut in 2014 si multi clienti noi, si clienti mai vechi, care au revenit dupa anii in care Kögel nu a fost foarte bine reprezentat pe piata noastra, dar si clienti care cumparau inainte vehicule rulate de la Hochstaffl – reamintim ca firma este prezenta la noi din 1999 – si intre timp au inceput sa se orienteze spre semiremorci noi.
Prelatele detin o pondere covarsitoare din totalul vanzarilor de vehicule noi, cu circa 150 de unitati – dintre care 30% sunt modele mega – lor adaugandu-li-se platforme deschise, frigorifice si basculante. Acestea din urma au fost preferate si in varianta second-hand, cu varsta de pana la sase ani, fiind vorba in total de 10 unitati – Kögel de 24 sau 27 m3, pentru materiale de constructii, sau Menci de 50 m3.
In ceea ce priveste sasiurile pentru containere din oferta Kögel, ele nu sunt deocamdata cerute in Romania.
Hochstaffl este prezent si in Austria (principala sa piata ca numar de unitati), Slovacia (unde este, la mare lupta cu Krone, lider in unele luni din an) si Croatia (unde insa vanzarile merg foarte slab acum, din cauza volumului mai mic al schimburilor comerciale) si a vandut in total in 2014 peste 1.000 de semiremorci Kögel noi, avand si clienti de flote, inclusiv de modele specializate. Cea mai mare companie austrica de transport, de exemplu, a achizitionat anul trecut 200 de semiremorci. Si in Romania sunt firme care au cumparat cate 10 semiremorci Kögel noi, ceea ce, pentru nivelul actual al pietei, poate fi considerat o livrare de flota, dar nu sunt firme care sa cumpere, de exemplu, ca in trecut, 50 de unitati intr-un an.
Desi cel mai bine merg in continuare la noi prelatele, pe viitor mari sperante se leaga si in Romania de noul model FlexiUse, lansat de curand la IAA Hanovra, care vizeaza mai ales firmele de logistica ce au si activitate de transport international si folosesc si autotractoare standard, si autotractoare cu sa de cuplare joasa, pentru care semiremorca se adapteaza in egala masura. Aceasta va fi cu circa 15% mai scumpa decat o prelata standard, dar diferenta de pret se amortizeaza prin cresterea flexibilitatii in exploatare, asa cum promit reprezentantii producatorului.
Hochstaffl are peste 100 de semiremorci noi pe stoc in toate …

Articole similare

Ad