Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„Ce am sadit in 2015, am cules din plin in 2016.“

Dupa ce a acordat mai multa atentie proceselor interne, parametrizandu-si si optimizandu-si activitatea, astfel incat beneficiul principal sa se regaseasca la client, CTE Trailers a cules roadele, 2016 fiind, cu aproape 1.600 de semiremorci, remorci, trailere si suprastructuri Krone, Meiller, Faymonville si Faun vandute, cel mai bun an de la infiintare incoace. Procesul de consolidare insa nu se opreste aici, accentul fiind pus pe dezvoltarea structurii logistice a locatiei din Ciorogarla, astfel incat conceptul „One-stop-shop“ sa fie unul real, dupa modelul celor occidentale.
 

Ba mai mult, locatia ar putea sa includa in curand o zona de tip „Truck stop“, in care ansamblul autotractor-semiremorca sa beneficieze de o „parcare profesionista“ si de serviciile si atentia oferite de dealer, precum si de avantajul de a fi condus de un sofer odihnit intr-un loc corespunzator.

CTE Trailers a crescut in 2016 mai mult decat a facut-o piata, cel mai important segment fiind cel dedicat marfurilor generale, respectiv al semiremorcilor cu prelata standard si mega. „In 2015 am vandut 800 de unitati, iar anul trecut circa 1.400. In conditiile in care intreaga piata de semiremorci a crescut cu 800 de unitati, circa 600 le-am preluat noi. Astfel am ajuns de la o cota de 41% in 2015 la aproape 50%, estimata anul trecut, pe partea de semiremorci cu prelata“, a punctat Adrian Anghelea, managing partner CTE Trailers. Acesta a mai subliniat ca, pe de o parte, a crescut foarte mult numarul clientilor noi, iar pe de alta, dealerul a reusit sa ii pastreze si pe cei vechi. „Maturitatea echipei de vanzari, dar si calitatea produsului, au putut capta atentia unora dintre clientii competitiei. In plus, am avut in permanenta vehicule in stocul CTE Trailers“, a completat Mihai Dinu, managing partner CTE Trailers. Acesta a explicat motivul pentru care semiremorcile mega Krone sunt cele mai cerute de pe piata, 850 de unitati fiind vandute numai anul trecut: „semiremorca Mega de la Krone este produsul optim din punct de vedere al greutatii si inaltimii totale atunci cand clientul deserveste industria automotive si isi doreste sa utilizeze o inaltime utila de 3 m in interior, in toate colturile semiremorcii“.
Pe de alta parte, pe segmentul vehiculelor frigorifice, CTE a pierdut o parte din cota de piata din pricina cresterii enorme a vanzarilor pe acest segment in zona de vest a Europei, atragand astfel timpi foarte lungi de livrare. „In 2015 am avut o cota de piata de 35% (57 de unitati vandute), iar anul trecut, cu 50 de unitati, 20%“, a mai spus Mihai Dinu.
Daca pe segmentul de prelate pachetul de certificari pentru transportul de anvelope este aproape standard, in zona de transport in regim de temperatura controlata din ce in ce mai multi clienti solicita semiremorca avand dubla temperatura. „Se vede si o revigorare pe segmentul de transport domestic, dar pe unele segmente latente: semiremorci pentru transport de containere maritime, semiremorci dube inchise pentru confectii …

Articole similare

Ad