Noua semiremorca joasa STN L 3 cu trei axe este disponibila din vara lui 2018 si de atunci s-a bucurat de numeroase cereri. Prin dezvoltarea »ALLROUNDER« compact, Goldhofer umple incao data un gol de pe piata, oferind un vehicul ce combina o gama larga de aplicatii intr-o singura solutie pentru transport regional si international.
Asa cum declara Rainer Auerbacher, membru in Consiliul Director Goldhofer, „prin »ALLROUNDER« ne-am extins portofoliul pentru a include un trailer universal pentru segmentul constructiilor. STN L 3 este conceput ca un vehicul de baza pentru o gama larga de aplicatii de transport si in acelasi timp contribuie cu succes la o mai mare diversificare a flotelor. Cu numai trei axe, acesta ofera toate functiile standard de care e nevoie pentru transportul unui numar mare de Incarcaturi, mai ales pentru constructia fabricilor.“
Echipa de dezvoltare din cadrul Goldhofer a acordat o importanta deosebita designului si productiei inteligente si-a dorit realizarea unui vehicul folosind o cantitate minima de material, pentru ca acesta sa aiba cea mai redusa greutate proprie posibila. Prima axa este liftanta in functie de Incarcatura, pentru reducerea uzurii anvelopelor cand trailerul circula fara Incarcatura sau cu Incarcaturi usoare. Designul sau compact face din »ALLROUNDER« o solutie utila mai ales pentru livrarile pe santiere de constructii.
Datorita niselor pentru roti si excavator, »ALLROUNDER« poate fi folosit pentru a transporta numeroase tipuri de vehicule de santier, oferind cea mai mica Inaltime totala posibila. Un sistem inteligent de ancorare garanteaza siguranta transportului indiferent de tipul Incarcaturii in functie de configuratie, masinile de constructii auto propulsate pot fi Incarcate pe platforma cu ajutorul unei rampe hidraulice formate dintr una sau doua piese.
In concluzie, »ALLROUNDER« este un vehicul foarte flexibil si, mai presus de orice, este conceput ca o solutie sigura si care permite economii de timp, pentru diverse operatiuni de transport, mai ales din industria de constructii.
PRIVIRE DE ANSAMBLU
• Greutate proprie mica, pentru sarcina utila mare
• Nise pentru roti si excavatoare, pentru o Inaltime totala mica
• Design si constructie inteligente, pentru costuri mici de exploatare
• Blocare integrata a rampelor, pentru mai multa eficienta
• Optiuni de ancorare, pentru o mare diversitate de marfuri si deci pentru flexibilitate maxima
• Axa liftanta automat in functie de Incarcatura, pentru uzura minima a anvelopelor
• Incarcare pe axa de 10 t la 80 km/h (In functie de legislatia din fiecare tara)
• Greutate admisa de 18 t pe saua de cuplare
• Lungimea puntii de 8.700 mm / 9.350 mm
• Nise pentru excavator de 3.900 mm lungime si 730 mm latime
• Latimea vehiculului: 2.550 mm
• Anvelope 245/70 R17.5.