Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

foodpanda se extinde in comertul rapid si acopera o gama mai extinsa in afara livrarii de mancare

foodpanda, cea mai mare platforma de food delivery din Romania, isi va extinde serviciile la nivel national pana la finalul acestui an, atat pe zona de alimente (groceries), cat si pe alte verticale in afara zonei de alimente, dupa cum a declarat Silviu Ciocianu, Chief Operations Officer foodpanda Romania, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.

La momentul de fata, platforma livreaza expres peste 2.000 de produse in cadrul parteneriatului pe care l-a inceput in luna aprilie cu hypermarketul cora Romania, parteneriat ce a fost extins in luna mai la nivelul celor 7 orase in care cora este prezenta (Bucuresti, Bacau, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti si Drobeta-Turnu Severin). Silviu Ciocianu, COO foodpanda Romania, a explicat ca platforma se foloseste de sinergii pentru a mixa livrarile si a intra si pe alte zone in afara de mancare gatita si livrari alimentare din supermarket. De altfel, de cateva saptamani, foodpanda livreaza si din statiile OMV din judetul Cluj, in cadrul unui parteneriat cu lantul de benzinarii. „Folosim aceeasi flota, astfel incat sa putem asigura acelasi nivel de serviciu si aceeasi experienta cunoscuta de client ca si pe food. Practic, reusim sa livram in mai putin de 30 de minute, fie ca vorbim food, groceries sau articole din benzinarii. Vrem sa acoperim intreaga tara pana la finalul anului si vom incheia multe alte parteneriate in perioada urmatoare din diferite verticale, alimente, alcool, tutun sau industria farmaceutica“, a explicat Silviu Ciocianu, COO foodpanda. 
 
Pentru a putea gestiona toate aceste linii de livrare noi, platforma de food ordering a facut o serie de investitii in software si logistica pentru a putea livra pachete mai mari decat cele de mancare gatita, „unde vorbim de 1-2 kg maxim, iar la Groceries (n.r. – alimente) ajungem la 20-25 de kg“. „Evident ca aici venim cu o componenta de flota bazata mai mult pe autoturisme pentru a putea livra cosul saptamanal comandat in aplicatie“, a completat Silviu Ciocianu. 
 
Pe langa foodpanda, videconferinta „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“, transmisa LIVE pe canalul de Facebook al revistei Tranzit https://www.facebook.com/Tranzit.revista/, i-a reunit ca speakeri pe Cornel Morcov, CCO FAN Courier, Mihai Brenda, COO Tazz by eMAG si Edward Petrescu, CEO Axes Software. Participantii au discutat despre cum au fost influentate business-urile lor de perioada pandemiei si ce fel investitii logistice si software sunt necesare pentru a face fata volumelor tot mai mari din distributia de food si non-food. Inregistrarea evenimentului o puteti urmari AICI.
 

Articole similare

Ad