PENNY Market devine PENNY. si anunta imbunatatirea experientei de cumparare odata cu schimbarea identitatii vizuale si a conceptului de comunicare. Noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.”
Potrivit noilor schimbari, accentul in magazin este pus pe design-ul nou si primitor, iar sesiunea de cumparaturi pentru clienti este imbunatatita datorita zonei extinse pentru produse proaspete, marci proprii pe gustul romanilor, dar si datorita semnalizarii mai vizibile a promotiilor si a categoriilor principale de alimente. In plus, noul PENNY. ofera solutii simple, adaptate stilului de viata alert, precum produsele ready to eat, dar si cele semipreparate, refrigerate sau congelate, se mai arata in comunicatul companiei.
O alta componenta importanta a noii identitati este grija pentru mediu si comunitatile unde compania este prezenta. Multe dintre noile magazine PENNY. dispun de functionalitati care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu usi pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe baza de LED in interior si panourile fotovoltaice sau acoperisurile verzi in exterior. „Economisim bani, nu dragoste” inseamna pentru clientii PENNY posibilitatea de a face cumparaturi inteligente fara a renunta la bucuriile vietii – la generozitate, la produsele de calitate si la prospetimea acestora sau la momentele placute petrecute cu cei dragi. “Rebranding-ul in PENNY. participa la consolidarea strategiei de dezvoltare si reprezinta o dovada a angajamentului nostru pentru Romania. Ne propunem sa extindem in mod sustenabil reteaua de magazine PENNY. si sa ajungem la un numar de 600 de unitati pana in 2029”, a declarat Daniel Gross, Director General PENNY.