Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Diversificarea serviciilor de livrare, o conditie obligatorie in aceasta perioada

Migrarea business-ului in mediul online a pus o presiune extrem de mare pe zona de logistica, nevoita sa faca fata unor volume si cu 80% mai mari decat intr-o perioada normala, motiv pentru care retailerii au fost fortati sa isi reconsidere strategiile de distributie si sa gaseasca noi formule eficiente pentru a livra produsele in timpul promis. Gradul ridicat de absorbtie a online-ului va continua si dupa ridicarea starii de urgenta, iar cine si-a facut bine treaba in aceasta perioada va beneficia mai departe de increderea consumatorilor. 
Ca sa nu fie nevoiti sa puna lacat afacerii, multi comercianti s-au mutat in mediul virtual, insa logistica acestui tip de business reprezinta o ecuatie necunoscuta pentru majoritatea. Nu este insa si cazul marilor retaileri, specializati atat in comertul traditional, cat si in cel electronic. 
Unul dintre jucatorii consacrati este Flanco Retail, care a fost nevoit sa-si inchida o parte dintre magazine, ca urmare a restrictiilor impuse de ordonantele militare, motiv pentru care si vanzarile au fost afectate. O buna parte insa din volume au fost mutate in online, astfel ca in aprilie compania a inregistrat o crestere de 80% fata de perioada similara din 2019, dupa cum am aflat de la Catalin Cirnaru, Supply Chain Manager Flanco Retail. „Daca de Black Friday putem vorbi de niste varfuri concentrate intr-un numar limitat de zile, acum am avut parte de o crestere constanta, o curba ascendenta, pornita pe 15 martie, atunci cand s-a declarat starea de urgenta, care s-a asezat pe un palier si a ramas acolo.”

Articole similare

Ad